    From: Runt <r...@a...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pomóżcie ale nie mnie
    Date: Wed, 15 Apr 2020 12:05:45 +0200

    > W skrzynce znalazłem przesyłkę z DHL Paket. Przesyłka nie jest do mnie. Kurier trep
    zagrał w chuja bo nieudolnie zamazał numer kodu pocztowego. Kod jest oczywiście inny
    niż mój. Pewno ktoś czeka, zapłacił i się wkurwia. Pomóżcie mi i napiszcie jak
    zgłosić żeby baran przyjechał, odebrał przesyłkę i żeby go jeszcze zjebali na funty
    bo mu się należy. Próby telefonicznego nawiązania kontaktu nic nie dają bo albo chcą
    żebym wystukał na klawiaturze coś czego nie wiem albo konsultant rozłącza się jak
    dowiaduje się o co chodzi. Próba zgłoszenia reklamacji też niemożliwa do zgłoszenia
    ze względu na brak jakiś kwitów które ma pewno odbiorca.

    widzisz zenusiu, jaki z ciebie nieudacznik.
    Tylko tacki kotom umiesz podkradać.

    --
    Runt

    All's well that ends well!