eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePomóżcie ale nie mnie › Re: Pomóżcie ale nie mnie - błaga zenuś
  • Data: 2020-04-16 06:59:36
    Temat: Re: Pomóżcie ale nie mnie - błaga zenuś
    Od: Runt <r...@a...prv> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-04-15 o 21:41, collie pisze:
    > W dniu 15.04.2020 o 10:51, Zenek Kapelinder pisze:
    >
    >> W skrzynce znalazłem przesyłkę z DHL Paket. Przesyłka nie jest do
    >> mnie. Kurier trep zagrał w chuja bo nieudolnie zamazał numer kodu
    >> pocztowego. Kod jest oczywiście inny niż mój. Pewno ktoś czeka,
    >> zapłacił i się wkurwia. Pomóżcie mi i napiszcie jak zgłosić żeby baran
    >> przyjechał, odebrał przesyłkę i żeby go jeszcze zjebali na funty bo mu
    >> się należy. Próby telefonicznego nawiązania kontaktu nic nie dają bo
    >> albo chcą żebym wystukał na klawiaturze coś czego nie wiem albo
    >> konsultant rozłącza się jak dowiaduje się o co chodzi. Próba
    >> zgłoszenia reklamacji też niemożliwa do zgłoszenia ze względu na brak
    >> jakiś kwitów które ma pewno odbiorca.
    >
    > Kręcisz, ale jesteś pokręcony cały, więc nie dziwota. Kto kupował
    > online, ten wie, że na przesyłce kurierskiej (nie tylko DHL) jest
    > nalepiony zawsze co najmniej adres odbiorcy i unikalny numer
    > przesyłki, oraz nr tel. odbiorcy, bo kurier musi mieć możliwość
    > kontaktu z odbiorcą i to jest wymagane od nadawcy. Sprzedawca
    > chcąc Ci wysłać towar kurierem, zawsze prosi Cię o adres i telefon.
    > Wewnątrz przesyłki jest zwykle pełny list przewozowy. Odbiorca zawsze
    > może zwrócić taką przesyłkę nadawcy. Dzwoni się na infolinię i zamawia
    > kuriera, albo wchodzi na stronę firmy przewozowej i tam zamawia kuriera,
    > by przyjechał po przesyłkę. Podaje się nr przesyłki z nalepki.
    > A traktują Cię na infolinii jak traktują, bo na pewno się głupio
    > wymądrzasz, tak jak to robisz na newsgrupie i uznają Cię za głupka.
    > Poza tym można po prostu wziąć przesyłkę pod pachę i pojechać do
    > najbliższego punkt nadawczego DHL i tam dokonać zwrotu, ale nie wiem,
    > czy w czasach zarazy te fizyczne punkty są czynne.
    >
    >

    zenuś w podobnym stylu produkuje się na pl.soc.polityka.

    to genetyczny idiota z wybujałym ego ;-)))


    --
    Runt

    All's well that ends well!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1