    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 15 Apr 2020 08:58:50 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Pomóżcie ale nie mnie
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak znasz telefon odbiorcy to podaj. Na paczce nie ma. Nadawcy też nie ma. Jak się
    wkurwie to zapakuje do skrzynki pocztowej. Straciłem z pół godziny dzwoniąc do
    jakiegoś jebanego dhlu i nic się nie dowiedziałem. Adresu poczty elektronicznej nie
    znalazlem. W dhlu powiedzieli że mają na to wyjebane bo to dhl paket. Ale dali do
    nich numer a tam maszyna wola jakiś numerów których nie mam a te co są pod kodem
    kreskowym ignoruje. Wygląda na to że powinienem pojechać i doręczyć. Tylko po chuj w
    takim razie te różne firmy kurierskie? Kiedyś napisałem że kurierzy mają IQ nie
    większe niż 90. A ten dzisiejszy okazał się jeszcze złodziejem chociaż nie ukradł
    paczki. Ukradł pieniądze jakie dostał za doręczenie i pozbawił jakiejś kasy albo co
    gorsza ważnej informacji tego co mu nie doręczył. Do tego spowodował że zamiast leżeć
    do góry jajami straciłem czas wydzwaniajac do debili.