    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pomóżcie ale nie mnie
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 15 Apr 2020 16:59:59 GMT

    > Jak znasz telefon odbiorcy to podaj. Na paczce nie ma. Nadawcy też
    > nie ma. Jak się wkurwie to zapakuje do skrzynki pocztowej. Straciłem
    > z pół godziny dzwoniąc do jakiegoś jebanego dhlu i nic się nie
    > dowiedziałem. Adresu poczty elektronicznej nie znalazlem. W dhlu
    > powiedzieli że mają na to wyjebane bo to dhl paket. Ale dali do nich
    > numer a tam maszyna wola jakiś numerów których nie mam a te co są
    > pod kodem kreskowym ignoruje. Wygląda na to że powinienem pojechać i
    > doręczyć. Tylko po chuj w takim razie te różne firmy kurierskie?
> [...]

    Ja bym wszedł tu:
    https://www.dhl.com.pl/exp-pl/kontakt/kontakt_expres
    s.html

    napisał ze mam ich paczke i ze niech sie skontaktuja i sobie odbiorą.

    Podałbym to co jestem w stanie odczytac z paczki.

    A paczke wrzuciłbym do piwnicy.
    Jak za pol roku sie nie zgłosza to twoja.

    Moze bym ją jeszcze rozpakował, zeby sprawdzic czy nie ma czegoś cosię
    moze zepsuc.

    Najgorsze ze DHL przynajmniej w Poznaniu ma całkiem spoko kurierów, tak
    samo jak DPD.
    UPS to jest dopiero dramat.

    --
    Pozdrawia... Budzik