eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePomóżcie ale nie mnie › Re: Pomóżcie ale nie mnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.unit0.net!border1.nntp.ams1.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Pomóżcie ale nie mnie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <3...@g...com>
    From: collie <c...@v...pl>
    Date: Wed, 15 Apr 2020 21:41:53 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <5e976381$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.204.108
    X-Trace: 1586979713 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 83.7.204.108:49248
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:562183
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.04.2020 o 10:51, Zenek Kapelinder pisze:

    > W skrzynce znalazłem przesyłkę z DHL Paket. Przesyłka nie jest do mnie. Kurier trep
    zagrał w chuja bo nieudolnie zamazał numer kodu pocztowego. Kod jest oczywiście inny
    niż mój. Pewno ktoś czeka, zapłacił i się wkurwia. Pomóżcie mi i napiszcie jak
    zgłosić żeby baran przyjechał, odebrał przesyłkę i żeby go jeszcze zjebali na funty
    bo mu się należy. Próby telefonicznego nawiązania kontaktu nic nie dają bo albo chcą
    żebym wystukał na klawiaturze coś czego nie wiem albo konsultant rozłącza się jak
    dowiaduje się o co chodzi. Próba zgłoszenia reklamacji też niemożliwa do zgłoszenia
    ze względu na brak jakiś kwitów które ma pewno odbiorca.

    Kręcisz, ale jesteś pokręcony cały, więc nie dziwota. Kto kupował
    online, ten wie, że na przesyłce kurierskiej (nie tylko DHL) jest
    nalepiony zawsze co najmniej adres odbiorcy i unikalny numer
    przesyłki, oraz nr tel. odbiorcy, bo kurier musi mieć możliwość
    kontaktu z odbiorcą i to jest wymagane od nadawcy. Sprzedawca
    chcąc Ci wysłać towar kurierem, zawsze prosi Cię o adres i telefon.
    Wewnątrz przesyłki jest zwykle pełny list przewozowy. Odbiorca zawsze
    może zwrócić taką przesyłkę nadawcy. Dzwoni się na infolinię i zamawia
    kuriera, albo wchodzi na stronę firmy przewozowej i tam zamawia kuriera,
    by przyjechał po przesyłkę. Podaje się nr przesyłki z nalepki.
    A traktują Cię na infolinii jak traktują, bo na pewno się głupio
    wymądrzasz, tak jak to robisz na newsgrupie i uznają Cię za głupka.
    Poza tym można po prostu wziąć przesyłkę pod pachę i pojechać do
    najbliższego punkt nadawczego DHL i tam dokonać zwrotu, ale nie wiem,
    czy w czasach zarazy te fizyczne punkty są czynne.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1