    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 27 Oct 2021 08:34:59 -0700 (PDT)
    <617395be$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <e...@g...com>
    <6175a36c$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <6176a769$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <e...@g...com>
    <6179577b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 27 października 2021 o 15:43:25 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > Zaprzeczasz temu, że to ty napisałeś?

    > W jakim celu zakładałeś kilka kont na FB z fikcyjnymi danymi? Co stanowiło dla
    ciebie przeszkodę, aby założyć konta na prawdziwe dane i sprzedawać uczciwie?
    > Zadawałem ci kilka razy to pytanie, na które nie doczekałem się odpowiedzi.
    > Sprzedając nawet "przydasie", zawierasz umowę kupna-sprzedaży z kupującymi, a
    podawanie fałszywych danych przy takich umowach JEST OSZUSTWEM.
    > I niczego tu nie wymyśliłem, ale ty sam się tym pochwaliłeś, że JESTEŚ OSZUSTEM.
    > Znając życie i ciebie, kolejny raz będziesz kłamał i próbował mnie
    > oczernić oraz dyskredytować. Taki jest twój charakter.
    > Dlaczego kłamiesz w tak perfidny i w tak chamski sposób?
    >
    > To ty przypierdalałeś się do mnie cały czas, a nie ja do ciebie.
    >
    > Do tego co chwilę próbujesz kogoś obrazić i ośmieszyć na grupach.
    >
    > To taka twoja natura - kłamcy i oszusta.
    Dlaczego użyszkodnik tutaj jako firma nie dajesz identyfikatora nip swojej firmy.
    Jako osoba fizyczna masz prawo do ochrony danych. Jako firma masz obowiązek ujawniać
    dane firmy. Przechwalasz się że masz firmę to daj kiedyś NIP. Gdybyś występował tutaj
    jako osoba fizyczna, ale na 10 wpisów w sześciu podpierają się swoją firmą.