    Subject: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <0...@g...com>
    <e...@g...com>
    <6175a36c$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <6176a769$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <e...@g...com>
    <6179577b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 27 Oct 2021 23:23:02 +0200

    > Dlaczego użyszkodnik tutaj jako firma nie dajesz identyfikatora nip
    > swojej firmy. Jako osoba fizyczna masz prawo do ochrony danych. Jako
    > firma masz obowiązek ujawniać dane firmy. Przechwalasz się że masz
    > firmę to daj kiedyś NIP. Gdybyś występował tutaj jako osoba fizyczna,
    > ale na 10 wpisów w sześciu podpierają się swoją firmą.

    Widziałeś tutaj kiedykolwiek, abym reklamował swoje usługi, czy też
    sprzedał jakichś towary lub zawierał jakieś umowy?

    Tutaj występuję jako osoba prywatna, a nie jako firma. Po co ci mój NIP?
    Tylko po to, abyś później prześladował i szkalował firmę, której jestem
    współwłaścicielem? Znając ciebie i widząc jak się zachowujesz wobec mnie
    czy kilku innych osób z grup dyskusyjnych: Runta, Budzika, Coliego, a
    a,  i wielu innych to byś później pisał o dziurze w dupie i podkreślał
    cały czas nazwę i NIP firmy.

    Co prawda był tu kiedyś taki co to prześladował i szkalował prezesa
    pewnej firmy. Niestety nie wyszło mu to na dobre, ale ty raczej zasłonił
    byś się żółtymi papierami.

    Firma, której jestem współwłaścicielem nie ma potrzeby się reklamować,
    ani ogłaszać, bo nie robimy usług dla osób prywatnych. Poza tym jest to
    zamknięta branża, której działalność jest wymuszona wymaganiami
    prawnymi. Poza tym jest to branża w której brakuje specjalistów, gdyż
    wymaga zdobycia ogromnej wiedzy i uprawnień, a ponadto w branży tej
    odpowiada się personalnie za życie wielu ludzi.