    Subject: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <6175a36c$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <6176a769$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <e...@g...com>
    <6179577b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <6179c332$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 28 Oct 2021 17:55:33 +0200

    W dniu 2021-10-28 o 07:48, Kris pisze:

    > Mogę się mylić ale czy czasem nie było odwrotnie?
    > Po przegranej sprawie (tam wyszło że to prezes) prezes zniknął z usenetu bo mu
    Adaś(? )regularnie przypominał że jest prezesem.
    > Tak ja to zapamiętałem ale pewności nie mamalbo jakiś drugi finał tego sporu
    przeoczyłem.

    Sprawa zaszkodziła jednemu i drugiemu. Obaj stracili pracę za sprawą
    drugiego i obaj przestali pisać na grupy. Tyle, że adasia wyjebali z
    roboty z hukiem tak, że już roboty nie mógł znaleźć, a prezes dla dobra
    firmy po paru latach ustąpił oficjalnie ze stanowiska. Niestety moon
    popełnił pewien błąd, że od razu nie założył mu sprawy karnej, bo z całą
    pewnością nie zdążyłby zaszkodzić prezesowi. Po prostu myślał, że da się
    uciszyć go bez udziału sądu.

    Rzecz jednak jest  w tym, że pozostały roszczenia odszkodowawcze firmy,
    bo to nie prezes firmy używał niecenzuralnych słów tylko osoba prywatna,
    adaś tego nie umiał rozgraniczyć i działał z zamiarem szkody firmie, bo
    non stop powoływał się na firmę, której tamten był prezesem.

    Najgorsze jest jednak to, że my się żremy z sobą, a obok nas inni się
    świetnie bawią i nas jeszcze bardziej podpuszczają. Choć ja tych, którzy
    mnie podpuszczają olewam.

    Chcesz sobie i mnie zrobić krzywdę to słuchaj się Zenusiów, Mareczków i
    kilku innych oszołomów, którzy się świetnie bawią naszym kosztem.
    Niestety im nic nie zrobisz. Co najwyżej to my będziemy się włóczyć po
    sądach i targać za łby, a oni dalej będą się świetnie bawić naszym
    kosztem. Czy naprawdę tego chcesz?