    Subject: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <d...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <617ac7f4$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 28 Oct 2021 21:42:17 +0200

    W dniu 2021-10-28 o 20:20, Kris pisze:
    > Nie pochlebiaj Sobie.
    > Jak pisałem wczesniej- zawsze będę reagował jak będziesz zaśmiecał wątki
    niepotrzebnymi pysköwkami, jak będziesz chamski czy jak będziesz udzielał szkodliwych
    porad.

    Tylko, że Tobie się wydaje, że reagujesz na moje szkodliwe porady. Sam
    ludziom udzielasz szkodliwych porad w tematach o których nie masz
    pojęcia i robisz wodę z mózgu, a do tego jeszcze pozwalasz sobie na
    ośmieszanie mojej osoby i moich porad w tematach w którym jestem
    fachowcem. Wybacz, ale na to nigdy Ci nie pozwalałem, nie pozwalam i
    nigdy nie pozwolę.

    Będziesz pisał głupoty to będziesz zbierał ode mnie bęcki.

    > A że trochę się póki co opanowałeś to dobrze dla wszystkich
    > Bo z groźbami, straszeniem i nazywanie mnie iszustem to mocni.przesadziles u
    moglbys mieć z tego tytułu kłopoty

    Chcesz się przekonać, kto może mieć kłopoty?

    > Nie ja jeden Tobie na to uwagę zwrocilem
    > Jak pisałem wielokrotnie, opanuj się ochloń nie pisz pod wpływem emocji czy tam
    czego innego bo to szkodliwe jest.
    > I nie atakuj każdego kto na inne zdanie jak Ty czy większa jak Ty wiedzę w danym
    temacie.
    > Będzie normalniej

    Nigdy nikogo  nie atakowałem jak miał odmienne zdanie. Po uszach
    dostawali tylko Ci, którzy komentowali moje, fachowe wypowiedzi w sposób
    chamski. Akurat w takie chamskie komentarze uskuteczniałeś Ty i zenuś. O
    ile zenusiowi mogę wiele wybaczyć, bo gość ma problemy psychiczne o tyle
    Ciebie zawsze traktowałem jak gościa, który co nieco ma oleju w głowie i
    ma więcej kultury od zenusia. Dziwi mnie natomiast Twoja wredna natura i
    ciągłe prowokowanie awantur. Wiele osób obrażasz, choć robisz to w
    białych rękawiczkach nie używając wulgaryzmów. Ale to, że nie używasz
    wulgaryzmów nie oznacza, że nie jesteś chamski w swoich wypowiedziach.
    Przemyśl to sobie, bo taka postawą tylko więcej tracisz niż zyskujesz.