  • Data: 2021-01-30 13:37:17
    Temat: Re: Pompa ciepła, nietypowy dobór.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-30 o 10:04, Myjk pisze:
    > Super. Jaka ostatecznie firma zagościła u Ciebie? ;)

    Samoróba, chciałem się trochę pobawić i się pobawiłem. Jedyny kłopot to
    lutowanie na twardo, ale znalazł się bardzo porządny "lutownik".
    Podpatrzyłem, podpytałem, a że był chętny do dzielenia się wiedzą, to
    nabyłem odpowiednią lutownicę :) jak by mi kiedyś przyszło coś
    kretyńskiego do głowy ;)

    Miłego.
    Irek.N.