  • Data: 2018-11-08 21:10:16
    Temat: Re: Pompa do prysznica
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pompka od pralki bedzie sie nadawala.
    Zgadza się, mam w jednej łazience tak zrobione.
    Na plus to niezawodność, cena.
    Na minus to trzeba włączyć, zapowietrza się (nie wiem jak, ale się
    zapowietrza*), dziwne dźwięki, i to co pompa musi podnieść (za pompą),
    po wyłączeniu wraca. Jeżeli objętość przed pompa tego nie pomieści to
    wylezie. :-)

    Robert

    *jeżeli dopływ wody jest mniejszy niż wydajność pompy to zassie
    powietrze i wtenczas wydajność pompy spada i woda podnosi się.
    Albo trzeba zatrzymać na moment pompę, albo po jak się jej zachce to
    jakoś ten bąbel powietrza przemieli.
    U mnie to jest wanna, to ryzyka nie ma.