    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Date: Sat, 10 Jan 2009 21:35:33 +0100

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gkalf2$8sn$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Panowie, rozpatrujmy przypadek uzytkownika, ktory nie koniecznie musi byc
    > sieciowcem, ma w domu WIFI i pierwszy raz slyszy to, o czym tu rozmawiamy.

    I nie kazdy pracuje w domu, w dodatku dla Pentagonu.

    > Nie kazdy musi byc sieciowcem, a chcialby, zeby jego dane byly bezpieczne.

    Bez przesady, mnostwo jest tzw. "sieciowcow" montujacych Internet osiedlowy,
    tak bardzo przejmujacych sie swoja rola w spoleczenstwie, ze nie zdzierza,
    iz sa inne - wystarczajaco dobre - rozwiazania, niz te ktore oni sami
    blogoslawia.

    > Tak sie fajnie zrobilo, ze Ci ktrorzy mowili ze to nic dobrego, nie jako
    > bronia WIFI w jednej z najwiekszych jego wad twierdzac, ze jest prawie tak
    > samo bezpieczne jak ethernet. Wady jak widac zacieraja sie.

    No wiec wlasnie.

    Jak pisalem, mialem w domu (mieszkaniu) siec na kablu, przeszedlem na WiFi i
    bylem zadowolony. Wiec w domu (jednorodzinnym) sprawdzilem zasiegi i
    jakosc - okazalo sie, ze Nka (zadne drogie mecyje ASUS WL-500W) smiga
    wszedzie, wiec po jakiego grzyba mialbym puszczac kable? Tym bardziej, ze
    WiFi i tak musze miec (dwa notebooki). Powiem wiecej, kabli po prostu nie
    lubie czym mniej tym lepiej. Myszki klawiatury tez mam wylacznie
    bezprzewodowe.