  • Data: 2011-01-05 10:30:06
    Temat: Re: Porównanie ekogroszku do gazu.
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ig13hc$qk6$1@inews.gazeta.pl...

    > Olbrzymia ilośc ludzi ma do wyboru prąd albo węgiel ...
    > Cena prądu jest naprawdę duża i wyboru nie ma zbytnio ...
    > Zapewne każdy by chciał grzać prądem lub gazem bo i czysto i komfortowo
    > Tyle że nie każdego na to stać ...

    U mnie w okolicy mnóstwo nowych domów a w nich i znam takich właścicieli co
    kupili piece na ekogroszek ale ekogroszkiem nie palą. Widzę co roku na
    jesień z tartaku przywożone są ścinki. Gospodarze ci w przez kilka sobót
    rżną to na kawałki od rana do wieczora aż cała okolica huczy. Do kotła
    zakładają i tak ruszta i tym palą na przemian z węglem.
    Ale jak przyjdzie do rozmowy to oni przecież mają kocioł na ekogroszek ze
    sprawnościa 70-80% każdy :)

    Marek