  • Data: 2011-01-06 21:31:31
    Temat: Re: Porównanie ekogroszku do gazu.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ig45uo$e72$1@news.onet.pl...

    > Maniek, fizycznie nie jest możliwe, aby temperatura spalin z kotła
    > węglowego podczas jego pracy wynosiła 20stC.
    > Nawet w kotłach gazowych, kondensacyjnych, gdzie dąży się do uzyskania jak
    > najniższej temperatury spalin to ta temperatura spalin jest wyższa.

    Ale ja nie mam kotla weglowego tylko gazowy kondensacyjny wlasnie.
    Przyszedl koles uruchomic kociol. Odpalil, zdjal zatyczke rewizyjna, wsadzil
    sonde i mierzyl, sklad spalin i przy okazji temp. ktora sam widzialem.
    Nie wiem co mialby na celu wciskajac mi kit zuzytym termometrem skoro kociol
    zaplacony pol roku wisial na scianie. Temp. powrotu musiala byc niska, bo
    dom nie byl ogrzewany.

    Pozdro.. TK