  • Data: 2021-09-21 19:39:31
    Temat: Re: Powietrzna pompa ciepła wysokotemperaturowa
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 21 September 2021 at 19:34:55 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Wszystkie PC PP, które widziałem miały sprężąrkę na zewnątrz budynku.
    > Tak jak pisałem wcześniej, nie masz pojęcia w temacie w którym piszesz.

    > jak wyżej (nie masz pojęcia o temacie).
    >
    > W budynku możesz (ale nie musisz) mieć skraplacz, który fizycznie jest
    > wymiennikiem. Dochodzi do niego czynnik z PC, z drugiej strony podłączony
    > jest do obiegu CO.
    >

    > TG
    To zrób pan zdjęcie spręzarki zainstalowanej na dworze i pokaż

    I pokaz pan pompe ciepła bez skraplacza i zrób zdjęcie

    Kiedyś były szkoły zawodowe i był zawód instalatora systemów chlodniczych po
    zawodówce.
    I tam nauczano jak dziala lodówka, że z tylu jest ciepla a w środku mrozi

    Ale to było 30 lat temu