    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Powietrzna pompa ciepła wysokotemperaturowa
    Date: Wed, 22 Sep 2021 20:48:10 +0200
    <61498159$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <siejcg$fb6$2@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local> <20210922104959.5ccd8d4d@mateusz>
    <o...@l...harvard.local> <20210922114427.7b0255ea@mateusz>
    <sif5tn$i3i$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <20210922152929.65c51a56@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2...@m...lan>
    <o...@l...harvard.local>
    <2...@m...lan>
    <o...@l...harvard.local>
    <2...@m...lan>
    <o...@l...harvard.local>

    2021-09-22 o 20:29 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Co jest z tym nie tak? - jeszcze nie rozpakowałem...

    Absolutnie nic - z opisu wygląda na bardzo fajną zabawkę. Mi do głowy
    nie przyszłoby rozglądać się za takim ustrojstwem (a tym bardziej je
    produkować), stąd nieukrywany zachwyt nad wolnym rynkiem - wypełni
    każdą lukę, nawet tę najbardziej niszową. Zastanawiam się tylko, kto
    jest targetem tych zabaweczek... Instalatorzy raczej nie bawią się w
    takie rzeczy, producenci z pewnością mają lepsze zabawki w swoich
    laboratoriach, a Kowalski zadowoli się tym, co mu wyświetla sterownik
    od PC (albo w ogóle nie będzie wnikał, bo skoro buczy i grzeje to
    znaczy że działa). No ale najwyraźniej ktoś to kupuje. Koniecznie
    podziel się wynikami, jak już wszystko pomierzysz.

    Mateusz