    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Powietrzna pompa ciepła wysokotemperaturowa
    Date: Fri, 24 Sep 2021 16:19:13 +0200

    2021-09-22 o 12:03 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > Jak się na coś zdecydujesz to załóż sobie na portalu producenta pompy
    > konto instalatora, będziesz miał dostęp do materiałów serwisowych i
    > dużo lepszych danych niż ten marketingowy bełkot.

    Pomysł równie zacny co zuchwały (spodobał mi się), jednak u mnie chyba
    nie zda egzaminu - przy zakładaniu konta chcą regon, adres i różne inne
    informacje. Podałem wszystko sumiennie i moje konto instalatora miało
    być przez kogoś aktywowane "po kontroli danych". Pewnie zwietrzyli
    podstęp, bo już drugi dzień czekam na jakąkolwiek odpowiedź. Trudno.

    Mateusz