    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Powódź
    Date: Thu, 20 May 2010 20:59:07 +0200

    Użytkownik "Tornad" <t...@h...com> napisał w wiadomości

    > dobrze zaawansowane i sie sprawdza. I stety czy nie ale w latach "komuny"
    > tej "wrednej" oczywiscie, pare zapor i zbiornikow retencyjnych zbudowano.
    > Obecnie, za czasow najlepszego w dziejach ustroju demokracji
    > nomenklaturowej o
    > ile wiem, w tym zakresie nie zrobiono nic. Mamy za to najwieksze w
    > dziejach
    > dlugi...

    Poki rozmowa nie o mojej dzialce to grzecznie slucham, ale pozwol, ze tym
    razem cos podpowiem.
    Dlug publiczny dla porownania odnosi sie do PKB i PNB a nie porownuje
    nominalnie bo to najzwyczajniej nie ma sensu pamietajac o denominacji w
    miedzy czasie. A skoro tak to kwestie katastroficznego dlugu nie wygladaja
    juz tak krytycznie.
    Sprawa druga, nie budowano miedzy innymi dla tego, ze za Gierka przejadlo
    sie wieksza czesc majatku krajowego dzieki tworczym przepisom dotyczacych
    rachunkowosci i ukrytej inflacji zzerajacej ten majatek. To tak gwoli
    scislosci.

    Pozdro.. TK