    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Powódź
    Date: Fri, 21 May 2010 13:14:07 -0700 (PDT)

    On 21 Maj, 21:59, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    ertyza_ws_powodzi,...

    > No mówiłem od razu :-) Sami sa sobie winni. Szczególnie dzisiaj to widac.
    > Nieodpowiedzialność, budowa w depresjach, zaraz za wałami, postawa
    > roszczeniowa ludzi w stylu "gdzie są słuzby". Czemu sami nie zrobią funduszu
    > na wały?

    KIKI troche przychamuj,
    obywatel nie musi sie znac na wszystkim od tego sa plany miejscowe i
    urzednicy oplacani z naszych podatkow aby przyjmowali wnioski i
    wydawali pozwolenia na budowe. Jesli urzednik zezwolil na budowe to
    jest odpowiedzialny za nastepstwa tego czynu.
    W obowiazku panstwa jest zapewnianie bezpieczenstwa obywateli a
    obywatel przez to placi podatek. W definicji bezpieczenstwo mozemy
    zapisac rozne jego formy, militarna, finansowa, zdrowotna etc.
    Zstad tez na budowe wymagane jest pozwolenia. Jesli urzedas wydal je w
    terenie zalewowym to automatycznie w takim przypadku powinien oddac
    kase za bledna decyzje. Aby tego nie robic wybudowano waly
    przeciwpowodziowe i w zasranym obowiazkiem samozadow jest te waly
    konserwowac. Inna kwestia jest to ze samorzady nie maja kosy bo sam
    sposob rozdzielania kasy jest do dupy. System przeplywu srodkow
    powienien byc z dolu do gory a w grajdole jest odwrotnie. Dlatego mamy
    tak jak mamy.
    Wniosek ktory sie nasowa sam, trzeba decydowac przez urne jak bedzie.
    Jest jak jest bo narod taka dal legitymacje swoim przedstwicielom.
    Dlatego uwarzam glupi narod=glupi rzad.

    Swoja drogo odsylam do lektury o przyczynach ostatnich wydarzen.
    http://nik.gov.pl/news.php?cod=2640
    http://nik.gov.pl/docs/inform/100323_ochrona_przeciw
    powodziowa.pdf