  • 31. Data: 2017-03-13 18:27:33
    Temat: Re: Prawdopodobnie perpetuum mobile istnieje
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skladka emerytalna to tylko czesc tzw zusu. I nawet jak by ja przepijac w calosci to
    nie ma szans na dozycie czterdziestki. Za to w akcyzie skutecznie nakarmi sie by
    budzet.

  • 32. Data: 2017-03-13 19:21:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-13 07:43, Pete wrote:
    > Ale to problem ziutek-pożyczki w jaki sposób weryfikuje klienta. Osoba z
    > dowodu problemów dużych z tego tytułu mieć nie będzie.

    Dziwne. Znam przypadki że takie problemy się pojawiły i były bardzo
    bolesne dla pokrzywdzonych. Widocznie żyjesz w jakiejś utopii w której
    komornicy dociekają w jakości długu a w sądach jest sprawiedliwość zaś
    kruk to tylko rodzaj ptaka.

  • 33. Data: 2017-03-13 21:59:01
    Od: "Grzegorz" <n...@f...too>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 17:28:45 UTC+1 użytkownik Grzegorz
    napisał:
    > Bank nie musi pokazywać żadnej umowy.
    > Dlaczego nie musi?
    > Dlatego, że jest bankiem, instytucją zaufania publicznego.
    > Bank od razu, na mocy BTE lub trzech siódemek udaje
    > się po pieczątkę do sądu a potem do komornika.

    Bzdury. Np z BTE

> [...]
    > Bo sprawa sfałszowania umowy kredytowej i sprawa windykacji
    > kredytu wyłudzonego na podstawie sfałszowanej umowy kredytowej
    > podlegają (Uwaga!!!) odmiennemu procesowi dowodowemu.
    > Bankowi zależy na zwindykowaniu kredytu a prokuraturze na złapaniu
    > złodzieja.
    > Bank w sądzie nie musi pokazywać umowy i z tego przywileju korzysta.
    > Właściciel dowodu musi zgodnie z prawm (i klauzulą sądową wykonalności)
    > spłacać nieswój kredyt a po złapaniu złodzieja może założyć mu sprawę
    > o to co z niego wcześniej wycisnął bank tytułem sfałszowanej umowy.

    Równiez bzdury w większości

    Bzdury, że bzdury, w całości

  • 34. Data: 2017-03-14 11:25:31
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > bolesne dla pokrzywdzonych. Widocznie żyjesz w jakiejś utopii w której
    > komornicy dociekają w jakości długu a w sądach jest sprawiedliwość zaś

    Opisz te problemy, bo coś opowiadasz o urban legend. Zwłaszcza w temacie
    firm pożyczkowych

    Jak sprawa jest u komornika, to znaczy, że dłużnik olał sprawę. (olał =
    wyrzucił do kosza pisma z sądu)

    --
    Pete

  • 35. Data: 2017-03-14 11:26:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-03-13 o 21:59, Grzegorz pisze:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Bzdury. Np z BTE

    > Równiez bzdury w większości
    >
    > Bzdury, że bzdury, w całości

    Skoro podajesz przykład BTE, który nie istnieje od kilku lat, to znaczy,
    że piszesz bzdury.

    --
    Pete

  • 36. Data: 2017-03-14 16:35:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-14 11:25, Pete wrote:
    > Opisz te problemy, bo coś opowiadasz o urban legend. Zwłaszcza w temacie
    > firm pożyczkowych
    > Jak sprawa jest u komornika, to znaczy, że dłużnik olał sprawę. (olał =
    > wyrzucił do kosza pisma z sądu)

    Już kiedys opisywalem na grupie, ale opisze Ci inne. Firma Kruk skupiła
    dług na dekoder załatwiony na lewy dowód lub współprace pracownika. H
    wie co bo policja czy prokurator umorzyli na koniec.

    Delikwent który został ofiarą był nastepnie nękany telefonicznie. Poza
    tym w skrzynkach pocztowych leżaly bezustannie koperty z wielkimi
    literami "wezwalnie przedprocesowe" przez co sąsiedzi zerkali
    podejrzanie itp.

    Postanowił sprawę rozwiązać. Poszedł na policję. Po czym został
    kilkukrotnie wezwany na przesłuchanie w tym jedno daleko, musiał pisac
    pisma wyjasniające co i jak i dlaczego nie on i czy aby nie chce składać
    fałszywych zeznań, ponadto kazdy nowy prokurator miał interes wypytać na
    nowo o to samo.

    Ja wiem że na świecie jest cala masa ludzi których czas jest gowno wart
    i moga sobie pozwolić na hobby z gatunku łażenie po sądach,
    prokuraturach i policjach. Reszta nie ma czasu na to zeby ich czasem
    łatać dziadowskie systemy zabezpieczeń.

    To jest poziom 0. Najbardziej przyjemna z pożyczek bo polega tylko na
    bezustannym odbieraniu telefonu od tępych i bezczelnych konsultantów i
    miłej rozmowach z prawnikami i panami w mundurach. Level 0 zapamiętaj.
    Na wyższych poziomach pojawiają sie dodatkowe wyroki zaoczne z
    wysyłaniem wezwań na inne adresy, komornicy którzy mają w d...pie czy
    dług ma dobra jakość i sady które robią dziadostwo myląc adresy
    zamieszkania, albo wkładając zła kartkę do akt w ogólnym burdelu.

    I wszytsko da sie odkrecić. Słowo harcerza. Tylko trzeba czytać te list,
    tak, ja wiem. Tak, czas jest gówno wart.

  • 37. Data: 2017-03-15 09:41:29
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > pisma wyjasniające co i jak i dlaczego nie on i czy aby nie chce składać
    > fałszywych zeznań, ponadto kazdy nowy prokurator miał interes wypytać na

    Najpierw mógł wysłać do kruka wezwanie do zaprzestania nękania (ZPO) +
    dopiero po tym prokuratura

> [...]
    > i moga sobie pozwolić na hobby z gatunku łażenie po sądach,
    > prokuraturach i policjach. Reszta nie ma czasu na to zeby ich czasem

    Każdemu może się to przydażyć, ale mówiliśmy o egzekucji komorniczej. A
    tu do egzekucji trochę brakuje.

> [...]
    >
    > I wszytsko da sie odkrecić. Słowo harcerza. Tylko trzeba czytać te list,
    > tak, ja wiem. Tak, czas jest gówno wart.

    AFAIR wątek jest o niesłusznej egzekucji. Nietsety, aby do niej nie
    doszło, trzeba się namęczyć. Ale jeśli teraz na to czasu nie ma, to
    zapłaci za to komornikowi.

    --
    Pete

  • 38. Data: 2017-03-15 11:47:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > AFAIR wątek jest o niesłusznej egzekucji. Nietsety, aby do niej nie
    > doszło, trzeba się namęczyć. Ale jeśli teraz na to czasu nie ma, to

    To ja mam historię, jak doszło do egzekucji komorniczej, bez informowania
    niewinnego poszkodowanego.
    Kolega z pracy (z biurka obok) pewnego dnia dowiedział się, że komornik
    przysłał do pracodawcy pismo o zajęciu pensji. Nie był nigdy klientem
    wierzyciela (operator komórkowy), na aktualny adres nie dostał żadnych pism
    z sądu. Miał pecha,
    że miał takie samo imię i nazwisko jak dłużnik.

    Wierzyciel sprzedał firmie windykacyjnej listę nazwisk dłużników, firma
    windykacyjna dopasowała sobie do tego PESELE i adresy ze swojej bazy danych
    i oddała sprawy do
    sądu. Sąd nawet nie sprawdził prawdziwości danych i skierował do komornika.
    Komornik po PESELU znalazł w Urzędzie Skarbowym pracodawcę i zajął pensję.
    Pisma z sądu szły na stary adres kolegi i wracały jako nie odebrane.
    Kolega miał szczęście, że komornik był szybki i jeszcze nie minął czas na
    złożenia odwołania od wyroku. Po miesiącu czy dwóch, poświęconych na
    telefonowanie i pisanie w tej sprawie, udało się odzyskać pieniądze.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 39. Data: 2017-03-15 12:37:02
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 15 marca 2017 11:43:52 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> [...]
    > złożenia odwołania od wyroku. Po miesiącu czy dwóch, poświęconych na
    > telefonowanie i pisanie w tej sprawie, udało się odzyskać pieniądze.

    To ja miałem taką sytuację:
    - dowiaduję się, że nie zapłaciłem raty hipoteki
    - WTF?
    - patrzę na konto w banku -> rata nie zeszła z konta, a powinna
    - telefon do banku -> rata nie zeszła, bo na rachunku jest zajęcie komornicze
    - WTF?
    - bank podał dane komornika
    - telefon do komornika -> nie, nie mamy na Pana żadnego zajęcia
    - WTF?

    Po kilku tygodniach sprawa odkręcona, ale do teraz nie wiem, czy komornik coś źle
    wysłał do banku, czy bank zablokował losowe konto. Bank nie mógł powiedzieć nic
    oprócz numeru sprawy oraz nazwy komornika, a komornik nie mógł powiedzieć nic, bo nie
    miał ze mną żadnej sprawy.

    Swoją drogą - fajny to bank, co w żaden sposób nie poinformował klienta, że konto
    jest zablokowane. Interfejs użytkownika NIC nie pokazywał.

  • 40. Data: 2017-03-15 12:41:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-03-15 o 11:47, yabba pisze:
> [...]
    > złożenia odwołania od wyroku. Po miesiącu czy dwóch, poświęconych na
    > telefonowanie i pisanie w tej sprawie, udało się odzyskać pieniądze.

    Pytanie zasadnicze - kiedy to było?

    --
    Pete