  • 41. Data: 2017-03-15 14:06:26
    Temat: Re: Prawdopodobnie perpetuum mobile istnieje
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:oab998$sge$1@node2.news.atman.pl...

    > Pytanie zasadnicze - kiedy to było?

    Chyba 4 lata temu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 42. Data: 2017-03-15 17:05:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-03-15 o 14:06, yabba pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Chyba 4 lata temu.

    No to teraz raczej niemożliwe.

    --
    Pete

  • 43. Data: 2017-03-15 17:22:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > No to teraz raczej niemożliwe.

    Dlaczego? Przepisy się zmieniły czy sądy lepiej przypatrują się
    przedstawionej dokumentacji?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 44. Data: 2017-03-16 10:29:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-03-15 o 17:22, yabba pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Przepisy się zmieniły czy sądy lepiej przypatrują się
    > przedstawionej dokumentacji?

    Jedno i drugie:
    http://kancelaria-skarbiec.pl/publikacje/wyrok-niepr
    awidlowy-adres.html

    --
    Pete

  • 45. Data: 2017-03-16 21:14:12
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Pasuje też cały ZUS np. i to tym bardziej bo pod przymusem!

    Oj spadłem ze stołka :D
    Robak

  • 46. Data: 2017-03-18 21:51:33
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 marca 2017 14:53:04 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    oszukańcze firmy zerujące na naiwnosci, niewiedzy będz stosujace techniki manipulacji
    klientem, różnych tam "sprzedawców energii", garnkow itd
    obciążać kogos komu skradziono dowod osobisty. Po wprowadzeniu takiego prawa
    okazaloby sie z dnia na dzien ze można wiarygodnie sprawdzić kredytobiorcę.

    > daj jakis link bo na razie to ja widze same sprawy gdzie wlascicel dowodu jest
    ciągany przez banki
    > A tak w ogole to na stronach BIK mozna zastrzec skradziony dowód - mnie by pasowala
    usluga zastrzezenia mojej osoby jako potencjalnego klienta w sposób odwracalny.
    Zastrzegam, nikt ze mną nie moze podpisac umowy - ale na czas gdy potrzebuję cos
    podpisac to na chwile to zawieszam.

    widac swiatelko w tunelu, moze to sie jakos rozwinie
    http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,134263,2150179
    9,powstal-portal-gdzie-mozna-zglosic-ze-nie-chce-sie
    -zaciagac.html#BoxBizLinkZ30

    b.