eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrawo i przewód ochronno-neutralny w instalacji dwu przewodowej. › Re: Prawo i przewód ochronno-neutralny w instalacji dwu przewodowej.
  • Data: 2018-12-11 20:58:45
    Temat: Re: Prawo i przewód ochronno-neutralny w instalacji dwu przewodowej.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-10 o 11:03, abomito pisze:
    > Witam
    > Nie, żebym trolował, ale przeczytaj jeszcze raz.Siostra remont już zrobiła, więc
    teraz trzeba improwizować. A dołożenie dodatkowej żyły wcale nie kosztuja mniej niż
    wymiana instalacji- bo koszty podstawowe- kucie, gipsowanie, różne takie- są
    podobne..
    > Pozdro.abomito

    Nie, żebym trolował, ale przeczytaj jeszcze raz. Nigdzie nie jest
    napisane, ze siostra remont zakończyła.

    Poza tym porada jest też na przyszłość dla wszystkich takich, którzy
    robią remont na zasadzie "leczenia syfa pudrem".

    Poza tym nie pisz bzdur, że dołożenie trzeciego przewodu wymaga takiego
    samego remontu jak wymiana przewodów. Wystarczy zrobić głębszą rysę
    śrubokrętem i zagipsować przewód, albo puścić go w wąskich plastikowych
    listwach (korytkach - bywają ozdobne) albo za listwami przypodłogowymi,
    w kuchni za meblami lub pod meblami w listwie. Tam, gdzie są płytki
    można wydłubać fugę, wpuścić przewód i uzupełnić fugę, albo przykleić do
    płytek listwę plastikową z przewodem.

    Wielokrotnie w ten sposób dokładałem trzeci przewód.