  • Data: 2019-04-25 11:03:20
    Temat: Re: Problem z odpływem
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2019 o 19:59, abomito pisze:
    > Witam
    > Może zamiast sprężyny warto by pożyczyć żmijkę, podłączaną do karchera. Wielu
    hydraulików toto ma i czasem da się pożyczyć.Nie wiadomo, jaka to instalacja.Może
    byc, że w tej gałązce jest za mały spadek i brud ją powoli zapychał.Kret nie jest
    idealnym środkiem i działa najlepiej wtedy, gdy jest spory przepływ. To profilaktyka,
    a nie lekarstwo.Bo mam nadzieję, że instalacja jest z plastyku, a nie żeliwna- bo
    wtedy nawet żmijką było by strach...

    Nie no, aż tak stary dom to nie jest, także plastik :)
    Myjkę akurat nawet mam pożyczoną od siostry, więc można pomyśleć w
    ostateczności. Wezmę pod uwagę, dzięki :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /