  • Data: 2015-10-09 21:22:08
    Temat: Re: Projekt do dyskusji
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 9 października 2015 12:27:35 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Się zasugerowałem wizualizacją salonu, który jest mooocno nasłoneczniony
    > (i to latem :) )

    Znaczy on tam ma antresole taka jakby i od gory okna dachowe pod niskim
    katem, wiec tam pewnie wpada sporo slonca :) Ale latem, czyli wtedy kiedy
    nie jest zbyt porzadane bo pewnie ostro dogrzewa ;)

    > Ja mam 90cm i latem w południe słońce wpada do salonu na ok 50cm.
    > Teraz (październik) w południe na ok 2,5m.

    Ja mam daszek wysuniety na ok 2,5m ale on jest normalnie zakonczony
    - czyli to jest po prostu zwykly daszek, w tym projekcie jest tylko maly
    kawalek "otworu" na przeciw wyjscia z tarasu - reszta to ogromny gruby
    mur oblozony jakims piaskowcem. U mnie w lecie slonce dochodzi dokladnie do
    krawedzi okna tarasowego, a w lato wpada na dobre 3-4-5m wglab salonu -
    wyszlo idealnie (choc zupelnie przypadkiem) :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.