  • Data: 2018-06-18 19:33:22
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie tlumacz, to bez sensu. Na 99,99% wiem co napiszesz. Krotko bedzie to cos w stylu
    "no ja pierdole, dlaczego nie kupilem wczesniej". Teraz wypada czekac na efekt kuli
    sniegowej. Do tej pory bylem jedynym na grupie uzytkownikiem projektora jako
    zamiennika telewizora. Dwa lata uplynelo a bedzie nas dwoch. Podejrzewam ze na
    nastepnego uzytkownika projektora nie trzeba bedzie czekac kolejne dwa lata. 2000 na
    raty rozlozone na dwa lata to miesiecznie niewiele.