  • Data: 2018-06-25 14:22:12
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.06.2018 13:57, Zenek Kapelinder wrote:
    > Zwlaszcza ze ja nie przekonuje. Zalozylem temat bo sadzilem ze w przeciagu dwoch
    lat ktos jakis projektor potestowal. Zapytany dlaczego mam projektor udzielilem chyba
    wyczerpujacej odpowiedzi. I zaczeli sie ujawniac zadrosnicy i przypierdalacze. Mnie
    to kolo chuja lata bo nastepnego dnia po pytaniu mialem w domu nowy projektor. W
    zasadzie dla mnie temat powinien sie zakonczyc. Ale jakos tak jestem skonstruowany ze
    jesli ktos kto nie ma projektora twierdzi ze moj jest glosny nawet jesli spelnia
    wymagania studia nagran i go nie slysze to reaguje.

    Robisz jak uważasz choć jestem pewien, że Tym, którzy piszą wbrew
    faktom, nie zależy na dyskusji.
    Ja włączam wtedy filtr.
    Ty odpowiadasz i mimo, że niby wyciągasz delikwenta z KFa to
    jednocześnie pojawia się zaleta Twojego braku cytowania ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info