  • Data: 2018-06-26 14:31:49
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie twierdze ze w pelnym swietle dziennym dziala. Jak nie jest ciemno to napisalem ze
    obraz jest uzytkowy. Teraz jest pochmurno, okna od wschodu i na starym projektorze
    bardzo przyzwoity obraz. Jesli na ekran nie pada bezposrednio inne swiatlo niz z
    projektora to obraz jest do przyjecia. Przy nowym projektorze bylo by o klase lepiej,
    ale w dzien gra stary. Nie wiem o co chodzi z tym ogladaniem w dzien. W dzien
    wiekszosc z wyjatkiem emerytow jest w pracy. A jak jest sobota i jest jakis super
    program czy film na ktory ktos czeka to na godzine czy dwie moze zaslonic okna.
    Niedawno wstalem i wlaczylem projektor. W dzienniku mowia ze od nowego roku dla
    malych firm zus 660 zlotych. Czy ja musze ogladac Morawieckiego w 4k bo inaczej sie
    nie bedzie liczylo? Zaraz wychodze zrobic zakupy na obiad i kolacje. Czy w tym czasie
    dla jakiegos pajaka zyjacego w jakiejs dziurze musi byc obraz fhd? Jak wieczorem
    uznam ze chce obejrzec cos w tv to wlacze nowy projektor i obejrze.