  • Data: 2018-06-27 22:02:21
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 21:59:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A jeśli to jest ....dziesięcio calowy "ujfhd 8k" tv za 30tys wiszący w
    reprezentacyjnym miejscu w salonie to jest uczciwe czy nie?

    Zależy, czy używasz do swojej działalności.

    > Moja żona do fryzjera jeżdzi autem kupionym za własne pieniadze którego nigdzie
    odliczyć nie mogła i paliwa w żadne koszty wrzucić nie moze.

    Może - wszyscy mamy takie same prawa. Wystarczy, że założy działalność :)
    Tylko szybko się okaże, że koszty które musi ponosić są znacznie wyższe
    od tego, co zaoszczędzi na takich odliczeniach ;)

    > Jakiś czas temu była tu dyskusja o zonie przedsiębiorcy która do fryzjera
    > jedziła autem którego raty leasingowe w koszty były wrzucane a i paliwo
    > pewnie tak samo. Plus wszystkie inne dopuszczalne odliczenia
    > Jest to uczciwe czy nie?

    Coś, co jest zgodne z prawem - jest uczciwe. Prawo dopuszcza użytkowanie
    samochodu firmowego do celów prywatnych pod warunkiem odliczania jedynie
    50% VATu. Jeżeli odlicza 50% vat - jest uczciwie i zgodnie z prawem. Jeżeli
    odlicza 100% vatu - jest nieuczciwie i niezgodnie z prawem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.