  • Data: 2018-06-27 23:12:52
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-27 o 21:45, Kris pisze:
    > (...)
    > I tak plus jeszcze jakas dotkliwa kara powinno się kończyć takie cwaniakowanie.
    Zamiast normalnie płacić tyle ile płacić trzeba kombinowałes z jakimiś fikcyjnymi
    etatami i ZUS Tobie za to podziękował;) I w tym kierunku to powinno zmierzać to jest
    szansa na normalność
    > (...)

    Obawiam się, że nie wiesz, co piszesz.
    Ubezpieczenia ZUS są w zasadzie trzy: społeczne, zdrowotne i fundusz pracy.
    Zdrowotne płaci się z każdego tytułu osobno.
    Problem jest, gdy ktoś ma dochody na poziomie 800 zł., a musi płacić ZUS
    ok. 1200 zł. A widziałem małe warsztaty zajmujące się naprawą dupereli
    (żelazka, maszyny do szycia, itp) w których "dogorywał" właściciel, aby
    tylko doczekać emerytury, a miał kilkunastu klientów miesięcznie po ok.
    80 zł. przychodu. Podkreślam: nie dochodu, tylko przychodu.
    Czasem taki człowiek z konieczności jeszcze się gdzieś łapie i niestety,
    też musi drugi ZUS płacić.

    Zupełnie nie rozumiem, dlaczego piszesz "cwaniakowanie" i "fikcyjne
    etaty". Masz dowody?
    Zresztą po co miały by być fikcyjne: aby niepotrzebnie - za nic - płacić
    kolejny ZUS?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam