    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 11 Jul 2017 10:08:25 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Promocja na narzędzia Makita w Castoramie
    From: Tornad <w...@a...com>

    W dniu wtorek, 11 lipca 2017 00:25:26 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
    > W Casto mają teraz promocję na elektronarzędzia Makita. Za 500-coś można
    > dwie kątówki - jedna 1100, a druga zdaje się 720W - mniejsza. I
    > wkrętarka Makita wraz ze skrzynią z narzędziami też w promocji. W
    > sklepie widziałem przypadkiem, gdy pojechałem tam po zupełnie coś innego.
    >
    > Oczywiście na stronie internetowej nic nie ma o tym, ściągać gazetki
    > promocyjne w PDF-ach nie każdemu się chce, a na FB Castoramy pierdy z
    > festyniarskich imprez w PL.
    >
    > Nawiasem mówiąc to strona internetowa Castoramy jest tak beznadziejna i
> [...]

    Nie wiem czy nie naruszam dobr osobistych Castoramy wiec ich nie potępiam ale
    trzeba być ostrożnym przy zakupach. Potrzebowalem wymienić zamki a scislej
    wkładki w zamkach. W castoramie zakupiłem ich az dwie po około 70 i 90 zl za
    sztuke. Z trudem je zamontowałem bo cos z wymiarami było nie tak. Musialem im
    kanty glancpapierem zfazowac aby wlazly na miejsce.

    W zelaznym sklepoie na wsi, kupiłem podobne i bardzo dobrze dzialajace po 16 zl
    za sztuke. Wniosek castorama jest sklepem dla bogaczy.

    Jeśli chodzi o te promocje to tez należy uwazaac. Sprzedawcy nagminnie oszukują
    pisząc, ze dany towar kosztowal więcej a teraz został przeceniony o powiedzmy 50
    procent. Tyle, ze ta nowa cena jest w rzeczywistosci tylko nieco niższa od tej
    która dany towar miał przed "obnizka".

    Szczególnie należy uwazac przy zakupie elektronarzędzi zasilanych z
    akumulatorow. Akumulatory maja określony, stosunkowo krotki okres sprawności
    rzedu około 3 lat. Taki trzyletni akumulator działa ale ma już znacząco
    mniejsza pojemność i wydajność. Czyli chłopcy wyprzedaja towar bardziej lub
    mniej, ale przeterminowany. Tak, ze do tej obniżonej ceny należy sobie od razu
    doliczyć koszt nowych akumulatorow. O ile tez nie będą przeterminowane.

    Ja w USA zakupiłem chińskie narzedzia firmy RYOBI i jestem zadowolony. One sa
    produkowane na licencji japońskiej.
    Ale tez dalem się nabrać. Komplet kilku (wkrętarka, lisi ogon, mala pila
    tarczowa, latarka i radio z ladowarka i dwoma akumulatorami 18 V) kosztowal
    tylko 38 dolarów. Po trzech latach akumulatory mi siadly i musialem kupic
    nowe. Klasycznych juz nie było wiec kupilem jonowe. Po około 100 dolarów za
    sztuke...

    Pzdr
    Tornad