  • 1. Data: 2017-07-11 00:25:24
    Temat: Promocja na narzędzia Makita w Castoramie
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W Casto mają teraz promocję na elektronarzędzia Makita. Za 500-coś można
    dwie kątówki - jedna 1100, a druga zdaje się 720W - mniejsza. I
    wkrętarka Makita wraz ze skrzynią z narzędziami też w promocji. W
    sklepie widziałem przypadkiem, gdy pojechałem tam po zupełnie coś innego.

    Oczywiście na stronie internetowej nic nie ma o tym, ściągać gazetki
    promocyjne w PDF-ach nie każdemu się chce, a na FB Castoramy pierdy z
    festyniarskich imprez w PL.

    Nawiasem mówiąc to strona internetowa Castoramy jest tak beznadziejna i
    beznadziejna jest ich szukajka oraz sortowaczka produktów, że odechciewa
    się zaglądać na stronę, by wyszukać cokolwiek. Za konkurencją, czyli
    Lerojem, Lerła w Internecie są lata świetlne...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2017-07-11 02:52:38
    Temat: Re: Promocja na narzędzia Makita w Castoramie
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.07.2017 00:25, Krystek wrote:
> [...]
    > wkrętarka Makita wraz ze skrzynią z narzędziami też w promocji. W
    > sklepie widziałem przypadkiem, gdy pojechałem tam po zupełnie coś innego.

    A ja kupiłem Chińskie kątówki po 49 PLN i wkrętarkę za coś podobnego i
    tak samo działają. Jak się Makita zepsuje to naprawa będzie nieopłacalna.

> [...]
    > się zaglądać na stronę, by wyszukać cokolwiek. Za konkurencją, czyli
    > Lerojem, Lerła w Internecie są lata świetlne...

    Oni długo nie mieli cen. Teraz żeby dostać się do cen trzeba czasem się
    naklikać. Wszystko celowo, bo ceny są wyższe od wszystkich. Pamiętam jak
    w głośnikach leciały reklamy, że jak znajdę taniej to mi oddadzą różnicę
    no więc poszedłem kilka lat temu z pierwszym moim smartfonem i pokazuję
    im ceny w Allegro. To powiedzieli, że zwrócą jak tam kupię i u nich też :-)
    Już dawno przestałem chodzić do Castoramy. Tam wszystko kosztuje bardzo
    dużo. Opłaca się kupić w necie i zapłacić za przesyłkę niż jechać do
    Castoramy i jeszcze przepłacić.

    Ludzie po marketach chodzą z naręczem wydruków i z telefonami i
    porównują. Zwróć kiedyś uwagę.
    Po drugie Markety kiedyś tępiły fotografowanie z tego samego powodu żeby
    nie porównywać cen z innymi. Teraz już sobie odpuścili, bo za dużo
    telefonów.

    Jak teraz patrzę wstecz to nawet lokalne składy budowlane oszukiwały na
    cenach jak ja budowałem w 2005/6 i teraz też. Ostatnio coś chciałem
    kupić, kilka pozycji to aż oniemiałem.

    Gdybym wtedy miał dzisiejszy rozum....

  • 3. Data: 2017-07-11 09:29:17
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 lipca 2017 02:52:43 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > A ja kupiłem Chińskie kątówki po 49 PLN i wkrętarkę za coś podobnego i
    > tak samo działają.

    a ja kupilem tanią wkrętarkę i padła właściwie od razu (akumulatory).
    Potem kupilem mcalistera na aku litowojonowych i jest nie do zarżniecia.

    b.

  • 4. Data: 2017-07-11 17:30:00
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > A ja kupiłem Chińskie kątówki po 49 PLN i wkrętarkę za coś podobnego i
    > tak samo działają. Jak się Makita zepsuje to naprawa będzie nieopłacalna.

    Niestety ale nie masz racji.
    Dobra kątówka znacznie wydłuża żywotność tarcz. Używam w firmie dużo i
    mamy stałą obsadę narzędzi, czyli tarcza do cięcia nie jest montowana na
    narzędziu na którym wcześniej była tarcza do szlifowania.
    Tanie badziewne kątówki nam się nie sprawdziły - po prostu nie opłacały się.

    A co do trwałości Makity... pierwsze pękają przewody :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2017-07-11 19:08:25
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu wtorek, 11 lipca 2017 00:25:26 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
> [...]
    > się zaglądać na stronę, by wyszukać cokolwiek. Za konkurencją, czyli
    > Lerojem, Lerła w Internecie są lata świetlne...

    Nie wiem czy nie naruszam dobr osobistych Castoramy wiec ich nie potępiam ale
    trzeba być ostrożnym przy zakupach. Potrzebowalem wymienić zamki a scislej
    wkładki w zamkach. W castoramie zakupiłem ich az dwie po około 70 i 90 zl za
    sztuke. Z trudem je zamontowałem bo cos z wymiarami było nie tak. Musialem im
    kanty glancpapierem zfazowac aby wlazly na miejsce.

    W zelaznym sklepoie na wsi, kupiłem podobne i bardzo dobrze dzialajace po 16 zl
    za sztuke. Wniosek castorama jest sklepem dla bogaczy.

    Jeśli chodzi o te promocje to tez należy uwazaac. Sprzedawcy nagminnie oszukują
    pisząc, ze dany towar kosztowal więcej a teraz został przeceniony o powiedzmy 50
    procent. Tyle, ze ta nowa cena jest w rzeczywistosci tylko nieco niższa od tej
    która dany towar miał przed "obnizka".

    Szczególnie należy uwazac przy zakupie elektronarzędzi zasilanych z
    akumulatorow. Akumulatory maja określony, stosunkowo krotki okres sprawności
    rzedu około 3 lat. Taki trzyletni akumulator działa ale ma już znacząco
    mniejsza pojemność i wydajność. Czyli chłopcy wyprzedaja towar bardziej lub
    mniej, ale przeterminowany. Tak, ze do tej obniżonej ceny należy sobie od razu
    doliczyć koszt nowych akumulatorow. O ile tez nie będą przeterminowane.

    Ja w USA zakupiłem chińskie narzedzia firmy RYOBI i jestem zadowolony. One sa
    produkowane na licencji japońskiej.
    Ale tez dalem się nabrać. Komplet kilku (wkrętarka, lisi ogon, mala pila
    tarczowa, latarka i radio z ladowarka i dwoma akumulatorami 18 V) kosztowal
    tylko 38 dolarów. Po trzech latach akumulatory mi siadly i musialem kupic
    nowe. Klasycznych juz nie było wiec kupilem jonowe. Po około 100 dolarów za
    sztuke...

    Pzdr
    Tornad

  • 6. Data: 2017-07-11 19:47:25
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.07.2017 19:08, Tornad wrote:

    > W zelaznym sklepoie na wsi, kupiłem podobne i bardzo dobrze dzialajace po 16 zl
    > za sztuke. Wniosek castorama jest sklepem dla bogaczy.

    Byłem niedawno Ciastoramie i nie kupiłem prawie nic. Wydałem 20PLN na to
    co było niezbędne, a resztę zamówiłem w necie.
    W ogóle szkoda gadać. Ceny z kosmosu. Ludzi też nie zawiele.
    Nawt zaworu kulowego nie opłaca się tam kupić. Z przesyłką wyjdzie
    taniej w necie.

  • 7. Data: 2017-07-11 19:52:19
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.07.2017 19:08, Tornad wrote:
    > Nie wiem czy nie naruszam dobr osobistych Castoramy wiec ich nie potępiam ale
    > trzeba być ostrożnym przy zakupach.
    Ale byłem też w Leroyu i chciałem kupić kilkanaście aparatów do
    rozdzielni, bezpieczniki, różnicówki, kontrolki, przekaźniki, kabel itd.
    Przelicznik wychdził x 2.5. Towar wart około 1000 PLN tam wychodził 2500.

  • 8. Data: 2017-07-11 20:48:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/11/2017 7:08 PM, Tornad wrote:
    > tylko 38 dolarów. Po trzech latach akumulatory mi siadly i musialem kupic
    > nowe. Klasycznych juz nie było wiec kupilem jonowe. Po około 100 dolarów za
    sztuke...

    Zazwyczaj wymienia się w nich ogniwa, *samodzielnie*. Właśnie w jonowych
    jest to łatwe bo tam zazwyczaj siedza 18650 a tych są ogromne ilości
    używanych i nowych w rozsadnych cenach jak komu pasuje.

    Sam mam z tym problem, zamiast kupić nową wkrętarkę to wyrzuciłem akku
    HiMH, wsadziłem 18650 jonowe i mam starą sprawna wkrętarkę z ktorą wstyd
    pokazac sie na mieście bo wszyscy mają jakieś fikusne ...

  • 9. Data: 2017-07-11 21:19:36
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale byłem też w Leroyu i chciałem kupić kilkanaście aparatów do

    Ale tego typu sklepy mają jedną zaletę godziny pracy.

  • 10. Data: 2017-07-11 21:22:44
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Zazwyczaj wymienia się w nich ogniwa, *samodzielnie*. Właśnie w jonowych

    Ja ma zestaw dewalta 18V.
    I chyba dwa lata temu wyszło mi że nie wiele drożej kupić gotowy akumlator
    niż pieprzyć się z ogniwami.