  • 1. Data: 2017-07-07 17:56:55
    Temat: Pomy ciepła bezpieczniki
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Czy do pomp ciepła dajecie bezpieczniki o charakterystyce B czy C ? Czy
    różnicówek nie wyłącza taka pompa?

  • 2. Data: 2017-07-07 18:55:29
    Temat: Re: Pomy ciepła bezpieczniki
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 7 lipca 2017 17:56:59 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > Czy do pomp ciepła dajecie bezpieczniki o charakterystyce B czy C ?

    a to kwestia jak ciężko startuje. To raczej producent powinien okreslic.

    Czy
    > różnicówek nie wyłącza taka pompa?

    ze ale o co ci chodzi?

    b.

  • 3. Data: 2017-07-08 12:38:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-07 o 17:56, KIKI pisze:
    > Czy do pomp ciepła dajecie bezpieczniki o charakterystyce B czy C ?

    Jak dasz C to ci przy starcie nie wybije, a zaszkodzić pompie nie powinno.

    Czy
    > różnicówek nie wyłącza taka pompa?

    Nie powinna. Tylko z niektórymi falownikami są problemy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2017-07-08 12:53:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 7 lipca 2017 17:56:59 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > Czy do pomp ciepła dajecie bezpieczniki o charakterystyce B czy C ? Czy
    > różnicówek nie wyłącza taka pompa?

    U mnie jest B16 i nic nie wywala. Zresztą byłoby dziwnie gdyby wywaliło,
    bo silnik 2,3kW z softstartem tam siedzi. Różnicówka oczywiście
    też jest i nie wywala, bo niby dlaczego miałaby?

    L.

  • 5. Data: 2017-07-08 13:25:30
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 08.07.2017 12:53, Lisciasty wrote:

    > U mnie jest B16 i nic nie wywala. Zresztą byłoby dziwnie gdyby wywaliło,
    > bo silnik 2,3kW z softstartem tam siedzi. Różnicówka oczywiście
    > też jest i nie wywala, bo niby dlaczego miałaby?

    tak tylko pytam...