  • 1. Data: 2017-07-02 23:23:20
    Temat: Czym pomalować drewno na elewacji?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Przyszedł czas wymiany części podbitki i drewnianych elementów elewacji
    na chałupie. Moje doświadczenia z impregnatami do drewna skończyły się
    na Drewnochronie i czeskim Luxolu. Teraz co chwilę słyszę reklamy
    Vidaronu, że ponoć najlepszy.
    Jaki sprawdzony preparat do zaimpregnowania byście polecali?
    Chodzi mi o impregnat rozpuszczalnikowy, koloryzujący, taki, który
    zachowuje rysunek drewna.
    Jacek

  • 2. Data: 2017-07-03 07:44:08
    Temat: Re: Czym pomalować drewno na elewacji?
    Od: ArekM <a...@g...com>

    > Jaki sprawdzony preparat do zaimpregnowania byście polecali?
    > Chodzi mi o impregnat rozpuszczalnikowy, koloryzujący, taki, który
    > zachowuje rysunek drewna.
    > Jacek

    Ja podbitke i ogrodzenie potraktowałem czyms takim:
    http://koopmans.pl/?project=perkoleum-impra-impregna
    t-alkidowy
    Polecam :)

    --
    PozdrawiAM!

  • 3. Data: 2017-07-03 08:24:50
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.07.2017 o 07:44, ArekM pisze:

    > Ja podbitke i ogrodzenie potraktowałem czyms takim:
    > http://koopmans.pl/?project=perkoleum-impra-impregna
    t-alkidowy
    > Polecam :)
    Dzięki.
    A jak długo wytrzymuje?
    U mnie elementy malowane pierwotnie czeskim Luxolem a potem
    Drewnochronem (odnawianie co 5-6 lat) wytrzymały w dobrym stanie 23 lata
    - te schowane pod okapem lepiej, a te narażone na wypłukiwanie deszczem
    gorzej.
    Jacek