  • 1. Data: 2017-07-05 21:00:07
    Temat: Re: Spisek Styropianowy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 lipca 2017 20:50:57 UTC+2 użytkownik Zdzisiek napisał:
> [...]
    > TIRy zwracają, ale co z tego jak wcześniej spaskudził robotę na kilka tirów
    > razem z robocizną i materiałami, kto mu to zwróci?
    > Rok temu kupiłem kilka paczek EPS100, co miał gęstość EPS80 a gdy dzisiaj go
    > ważyłem, to stracił 10% swojej poprzedniej wagi, czyli oni jeszcze chyba ten
    > styropian pompują gazem pod ciśnieniem, żeby jeszcze bardziej oszukać na
    > materiale a potem ten gaz uchodzi i teraz będą pękały stropy, podłogi a może
    > po czasie te styropiany zupełnie ze ścian wyparują?
    >
    > Tak wiec uważajcie, bo obrzezane byznesmeny kręcą wielkie lody i strzygą

    A tak na spokojnie po ludzku możesz napisać o co biega?

  • 2. Data: 2017-07-05 22:11:04
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > o co biega?
    spada procent cukru w styropianie.

  • 3. Data: 2017-07-05 22:49:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-05 o 22:11, abn140 pisze:
    > spada procent cukru w styropianie.
    Chyba się to już wcześniej zaczeło bo mi też podłoga opadła, o ile pod
    panelami nie jest problemem to tam gdzie są płytki zrobiła się szpara
    a w salonie pekła mi płytka, połowa opadła a połowa wisi na ścianie,
    wku@#$%^ć się mozna. Człowiek płaci jak za pożądny a po kilku latach
    okazuje się że kupił głano. Na dole mam piwnicę więc żaden chudziak mi
    nie opadł.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2017-07-06 08:50:18
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Janusz

    no sprawa przestaje byc smieszna....
    dwa pytania - na zachodzie tez? bo jak z proszkami trzeba bedzie targac z
    rzeszy, mimo ujadu producentow i dziwnych piepszen kazda gospodyni domowa
    wie ze proszki na rynek niemiecki sa lepsze i tyle!
    widac ze styro podobnie bedzie.
    no i dwa - extrudowanym leciec wszystko czy ten tez popsuli?

  • 6. Data: 2017-07-06 09:01:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 5 Jul 2017 22:49:52 +0200, Janusz

> [...]
    > wku@#$%^ć się mozna. Człowiek płaci jak za pożądny a po kilku latach
    > okazuje się że kupił głano. Na dole mam piwnicę więc żaden chudziak mi

    Bez kitu... To wcale nie jest śmieszny żart. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2017-07-06 19:59:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 5 Jul 2017 22:49:52 +0200, Janusz napisał(a):

> [...]
    > wku@#$%^ć się mozna. Człowiek płaci jak za pożądny a po kilku latach
    > okazuje się że kupił głano. Na dole mam piwnicę więc żaden chudziak mi

    A jaki konkretnie tam kładłeś (oznaczenie i producent)?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2017-07-06 20:11:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-06 o 09:01, Myjk pisze:
    > Wed, 5 Jul 2017 22:49:52 +0200, Janusz

    > Bez kitu... To wcale nie jest śmieszny żart. :P

    Ale ja serio piszę, co ciekawe nie stało się to od razu tylko po kilku
    latach mieszkania.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 9. Data: 2017-07-06 20:23:05
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-06 o 19:59, Borys Pogoreło pisze:

    > A jaki konkretnie tam kładłeś (oznaczenie i producent)?

    Nie mogę znaleść, to było z 8 lat temu, pewnie jakiś w miarę tani, wtedy
    był jeszcze bum budowlany i co na pewno pamiętam był wtedy drogi. Firma
    gdzie kupowałem nazywała sie jakoś ciepły dom z Jaworza czy coś w tym
    stylu, ale google nie znajduje nic co by miało z tym związek.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2017-07-07 11:03:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 6 Jul 2017 19:59:54 +0200, Borys Pogoreło

    > A jaki konkretnie tam kładłeś (oznaczenie i producent)?

    Heh, co tam osiadający piasek. ;)
    Może jednak XPSa kłaść trzeba na podłogę...

    --
    Pozdor Myjk