  • 1. Data: 2017-06-29 22:19:05
    Temat: jak często robicie remont?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Wprowadziłem się do mieszkania na jesień 2007 roku.
    Średnio co dwa lata robie mały remoncik.
    W tym roku wymieniałem podłoge deska > panele.
    A na przykład 5 lat temu totalną rozpierduche polegającą na wydzieleniu pokoju i
    przeniesieniu kuchni w zupełnie inne miejsce.
    Do dzisiaj myślałem że mam mieszkanie już zoptymalizowane.
    I ewentualnie za 5 lat jakieś odświeżenie mieszkania.

    Ale właśnie żona mnie poinformowała że trzeba zrobić remont łazienki
    za rok góra dwa bo podłoga jest porysowana od kosza na brudną bielizne.
    Fakt jest.

    Łazienka jest to jedyne miejsce w domu którego nie ruszałem od 10 lat.
    No poza jakimiś drobnymi naprawami i malowaniem.

    Nie chce mi się już :)

    Pytanie przy okazji:
    Czy komuś oprócz Kikiego zepsuł sie geberit ?
    Bo to byłby dla mnie argument żeby robić demolkę.

  • 2. Data: 2017-06-29 22:36:37
    Temat: Re: jak często robicie remont?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-29 o 22:19, Bolko pisze:

    > Pytanie przy okazji:
    > Czy komuś oprócz Kikiego zepsuł sie geberit ?

    A co się zepsuło w tym gebericie Kikiego bo nie kojarzę?
    W moim poprzednim mieszkaniu przez 10 lat użytkowania geberita
    kompletnie nic się z nim nie działo. Potem sprzedałem to mieszkanie, ale
    z tego co wiem do działa do dzisiaj, a to będzie już 17 lat.

    > Bo to byłby dla mnie argument żeby robić demolkę.

    Skoro czujesz taką potrzebę?

  • 3. Data: 2017-06-29 23:10:29
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 czerwca 2017 22:19:07 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    >
    > Łazienka jest to jedyne miejsce w domu którego nie ruszałem od 10 lat.
    > No poza jakimiś drobnymi naprawami i malowaniem.

    podziwiam, nie zazdraszczam :) na jakies 25lat mieszkania zrobilem remont 2 pokoi i
    wymiane wszystkich okien, bo posocjalistyczne sie nie nadawaly. Jakies odmalowanie
    itp drobiazgi tez sie zdarzaly, ale raczej nieklopotliwe.
    Remont lazienki planuje od co najmniej 2009 :-) Ale w tym roku, no moze trzech cos
    juz muszę podziałać...

    b.

  • 4. Data: 2017-06-30 01:21:59
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 29.06.2017 22:36, nadir wrote:

    > A co się zepsuło w tym gebericie Kikiego bo nie kojarzę?

    Membrana zaworu napełniającego. W 3 na przestrzeni roku, a łazienek mam 6.

    https://duckduckgo.com/?q=Membrana+zaworu+nape%C5%82
    niaj%C4%85cego&t=ironbrowser&iax=1&ia=images&iai=htt
    p%3A%2F%2Fwww.batard.pl%2Ffiles%2Fzestaw-naprawczy-z
    aworu-napelniajacego-spluczki%5B1%5D.jpg

    Sama ta gumka, bo nowy środek nie pasował ale gumka idealnie. 5 PLN
    gdzieś znalazłem.

  • 5. Data: 2017-06-30 01:23:40
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    http://armaturasanitarna.com/p2443,zawor-napelniajac
    y-spluczki-wc-3-8-cersanit-kolo-geberit-roca-siamp-a
    stra-aqua-hiro-plywak.html

  • 6. Data: 2017-06-30 09:08:10
    Od: s...@g...com

> [...]
    >
    > Ale właśnie żona mnie poinformowała że trzeba zrobić remont łazienki
    > za rok góra dwa bo podłoga jest porysowana od kosza na brudną bielizne.

    Co ty na tej podłodze masz? lentex? ;)

    > Łazienka jest to jedyne miejsce w domu którego nie ruszałem od 10 lat.
    > No poza jakimiś drobnymi naprawami i malowaniem.
    >
    > Nie chce mi się już :)

    Albo zrobisz raz a dobrze albo robisz remont kroczący.
    Taki urok. Reguły nie znajdziesz a statystyka grupowa ci wiele nie powie bo tu raczej
    nie siedzą szarzy polacy tylko ludzie zainteresowani grzebaniem. Jak ktos pogrzebał i
    remont skonczyl to na grupe nie włazi...

  • 7. Data: 2017-06-30 10:20:18
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    >
    > Pytanie przy okazji:
    > Czy komuś oprócz Kikiego zepsuł sie geberit ?
    > Bo to byłby dla mnie argument żeby robić demolkę.

    Mieszkanie oddane w 200 roku. Jedyny 'remont' to odmalowanie ścian +
    tapeta na dwóch ścianach.
    Oraz przesunięcie jednej lampy.

    Geberit trzyma, baterie też. No ale w 2000 nie oszczędzałem na osprzęcie.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2017-06-30 11:16:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-29 o 22:19, Bolko pisze:

    > Pytanie przy okazji:
    > Czy komuś oprócz Kikiego zepsuł sie geberit ?
    Ale po co demolka? wymieniasz środek i używasz dalej,
    ja mam bardzo twardą wodę a po 7 latach używania czyściłem
    je niedawno 2 raz i działają bez zarzutu.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 9. Data: 2017-06-30 11:18:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-30 o 09:08, s...@g...com pisze:
> [...]
    raczej nie siedzą szarzy polacy tylko ludzie zainteresowani grzebaniem. Jak ktos
    pogrzebał i remont skonczyl to na grupe nie włazi...

    Mylisz się, jest kupa ludzi którzy wybudowali mieszkają i nadal na grupę
    zaglądają, czasami z przerwami ale wracają aby radzić nowym którzy chcą
    się budować.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2017-06-30 11:40:14
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 30 czerwca 2017 11:18:13 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:
> [...]
    > >
    > Mylisz się, jest kupa ludzi którzy wybudowali mieszkają i nadal na grupę
    > zaglądają, czasami z przerwami ale wracają aby radzić nowym którzy chcą

    W sumie mozna by zrobic statsy z ostatnich 2-3 lat i zoabczyc ile było unikalnych
    uczestników grupy a ile jest ich teraz (ostatnie 2-3 miesiące)

    Klocic sie nie bede ale sporo osób sie pojawia i wykrusza.
    A ci co zostaja to raczej "stara gwardia" - w ujęciu takiego zapytania statystycznego
    - taka se próbka :)