  • 21. Data: 2017-06-30 20:28:58
    Temat: Re: jak często robicie remont?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.06.2017 12:38, Pete wrote:

    > Tylko, że KIKI nazywa geberitem to co on ma u siebie. A sam przyznał, że
    > to nie jest geberit tylko jakiś inny producent.
    > Więc się sypie.

    Na mam Cersanit.
    W Gebericie też są te gumki i też sprzedają je jako części zamienne i
    też są tam czasem zawory Siamp.
    Jak szukałem gumek to wszystko prześledziłem.
    Na szczęście obyło się bez kucia kafli :-)
    Przy okazji znalazłem śmieci z budowy w zbiornikach. Może to za te
    paragony co im wręczałem?

  • 22. Data: 2017-06-30 20:32:46
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.06.2017 12:41, Myjk wrote:
    > Fri, 30 Jun 2017 03:30:27 -0700 (PDT), tejot

    > Mieszkam 11 lat w domu, remontów w mieszkaniu brak. Na zewnątrz zmieniane
    > było pokrycie dachowe z cieknącego gontu na blachę i w zwiazku z tym były

    A czemu gont cieknie? Jakie są błędy i kto je popełnia?

  • 23. Data: 2017-06-30 21:57:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Jun 2017 19:42:58 +0200, r...@k...pl

    > Współczuję.
    > Lepiej przeznaczyć dla dzieci fragment ściany i zrobić
    > im na dole półkę na farbki.

    Czego? Że mam czyste ściany a dziecko maluje/rysuje tam gdzie się to
    powinno robić, w najgorszym wypadku po tablicy, względnie wychodzi przed
    dom i kreduje kostkę brukową do woli zamiast smołować po ścianie?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2017-06-30 22:04:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Jun 2017 20:32:46 +0200, KIKI

    > A czemu gont cieknie? Jakie są błędy i kto je popełnia?

    I tak stosunkowo długo wytrzymał, bo ponad 15 lat.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2017-07-01 00:15:33
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.06.2017 22:04, Myjk wrote:
    > Fri, 30 Jun 2017 20:32:46 +0200, KIKI

    > I tak stosunkowo długo wytrzymał, bo ponad 15 lat.

    Ale co się w nim psuje?

  • 26. Data: 2017-07-01 02:34:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak to gont bitumiczny albo asfaltowy to jest to papa przycieta w jakis ksztalt.
    Psuje sie w nim to samo co w papie z tym ze nie da sie gontu smolowac.