  • 31. Data: 2017-07-17 16:55:27
    Temat: Re: Spisek Styropianowy
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 17 lipca 2017 15:49:23 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 17 Jul 2017 05:05:13 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Tak się zastanawiam jak się mają do tego płyty fundamentowe stojące
    > przecież na styropianie. Stoi tez na tym cała masa domu, wielokrotnie
    > większa niż sama wylewka i meble -- i co wtedy, taki styro się też tak
    > mocno kompresuje? Jak to się ma do izolacji takiego wypłaszczonego styro?

    No to łatwo policzyc :)
    Mysle nieco sie ugniecie. Zakladajac absolutną sztywność to mamy pi*oko 200ton per
    100m2 (szacunki spod grubego palca).
    Czyli 2 tony na m2.
    to daje 0,2kg na cm2.
    Duzo to nie jest :)
    Chyba ze sie gdzies machłem :)

    Ja mialem na mysli sama podloge/wylewke w pojedynczym pomieszczeniu.

  • 32. Data: 2017-07-18 04:09:11
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.07.2017 12:29, Myjk wrote:
    > Thu, 13 Jul 2017 13:35:32 +0200, KIKI

    > No dobra, pytanie pozostaje jak się przed tym obronić.
    > Zbroić wylwkę? :D

    Zbroiłem wylewki wszędzie. Siatka szła.

  • 33. Data: 2017-07-18 14:36:56
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 17 lipca 2017 14:05:15 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > IMHO najlpesze co możesz zrobic to kupić twardy styro i sprawdzić czy rzeczywiście
    jest twardy.

    Ponoć wystarczy zważyć. Te twardsze mają większą gęstość.

  • 34. Data: 2017-07-18 15:31:02
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 18.07.2017 14:36, r...@g...com wrote:

    > Ponoć wystarczy zważyć. Te twardsze mają większą gęstość.

    Moj był wyraźnie twardszy i cięższy.

  • 35. Data: 2017-07-18 18:24:43
    Od: Janusz_kk <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-17 o 12:29, Myjk pisze:
    > Thu, 13 Jul 2017 13:35:32 +0200, KIKI

    > No dobra, pytanie pozostaje jak się przed tym obronić.
    > Zbroić wylwkę? :D
    Wszystkie mam zbrojone.

    > Ja mam zaplanowane 20cm styro w podłodze. :/
    > Niech siądzie tylko 10% to będzie słabo.
    Tyle aż nie, mnie siadło tak 1-3mm, tam gdzie są panele to tego nie
    zauważysz
    widać na płytkach.

    --
    Pozdr
    Janusz

    ---
    Avast.

  • 36. Data: 2017-07-18 18:27:46
    Od: Janusz_kk <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-17 o 15:48, Myjk pisze:
> [...]
    > większa niż sama wylewka i meble -- i co wtedy, taki styro się też tak
    > mocno kompresuje? Jak to się ma do izolacji takiego wypłaszczonego styro?

    Ale dam się daje xps-a który jest twardszy, a poza tym ja Ci siędzie 1cm
    to nawet nie zauważysz a rury powinny to też skompensować.

    --
    Pozdr
    Janusz