  • 1. Data: 2017-07-08 19:18:13
    Temat: wycinka krzaczorów
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Na mojej ulicy Angole wzięły się za krzaczory, żywopłoty
    i gałęzie zbyt nisko nad ulicą.

    Czym te lewusy związywały gałęzie? Kto zgadnie? ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-07-08 20:01:27
    Temat: Re: wycinka krzaczorów
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Na mojej ulicy Angole wzięły się za krzaczory, żywopłoty
    >i gałęzie zbyt nisko nad ulicą.

    >Czym te lewusy związywały gałęzie? Kto zgadnie? ;)

    1. Tasma klejaca (taka do pudel kartonowych)?
    2. Zaizolowanymi drutami?
    3. Co wygralem?

  • 3. Data: 2017-07-08 22:53:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ghost pisze tak:

    > 1. Tasma klejaca (taka do pudel kartonowych)?

    Ghost mieszkałeś w Anglii? Skąd wiedziałeś?

    Tak każdy robol ma po rolce brązowej taśmy klejącej ;)

    > 3. Co wygralem?

    czteropak oczywiście Stella Artois z Tesco ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2017-07-08 23:06:37
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 8 lipca 2017 22:53:24 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > czteropak oczywiście Stella Artois z Tesco ;)

    A to nie jest czasem sikacz, przy którym nasze żywce i tyskacze
    to piwa rzemieślnicze? ;)

    L.

  • 5. Data: 2017-07-08 23:38:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > A to nie jest czasem sikacz, przy którym nasze
    > żywce i tyskacze to piwa rzemieślnicze? ;)

    Zawsze mi się z tym kojarzy:

    https://youtu.be/tSZES6e8d0w

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2017-07-09 00:13:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Lisciasty pisze tak:

    > A to nie jest czasem sikacz, przy którym nasze żywce i tyskacze
    > to piwa rzemieślnicze? ;)
    >
    > L.

    tak jest :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2017-07-09 07:48:42
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    Ghost pisze tak:

    >Ghost mieszkałeś w Anglii? Skąd wiedziałeś?

    Never been in UK.

    >Tak każdy robol ma po rolce brązowej taśmy klejącej ;)

    Skoro lewusy, to takie cos mi wyobraźnia podsunęła - tanie i wszystko sklei.

    >czteropak oczywiście Stella Artois z Tesco ;)

    Ok, wypij za mnie :-)

  • 8. Data: 2017-07-09 13:39:22
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.07.2017 07:48, Ghost wrote:

    > Never been in UK.

    Za to ja byłem kilka dni, raz w życiu, służbowo i nie chcę tam więcej
    wracać.
    Syf i malaria. Nie dziwię się, że zrobili Brexit.

  • 9. Data: 2017-07-09 13:52:45
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Za to ja byłem kilka dni, raz w życiu, służbowo

    Byłeś po gandzię czy dopalacze?

  • 10. Data: 2017-07-09 14:45:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    KIKI pisze tak:

    > Za to ja byłem kilka dni, raz w życiu, służbowo i nie chcę tam więcej
    > wracać.
    > Syf i malaria. Nie dziwię się, że zrobili Brexit.

    Każda większa budowa musi być szczelnie ogrodzona płotem, żeby nikt nie
    wlazł, nie złamał nogi i nie pozwał o odszkodowanie. Na to sklejka,
    którą malują wałkiem na czarno. Co rano gościu ze szmatką obchodzi płot
    i ściera ew błoto. Drzwi na mechaniczny zamek szyfrowy.

    Na to idą wielkie reklamy rozmarzone pary, garnitury ceo, biznesłumey
    co tu będzie i za ile np mieszkania takie i takie 50m2 już od 350 tys.

    Mają bardzo dużą swobodę zamykania ulic i przystanków autobusowych.
    Tirom z rurami, prętami wolno wszędzie wjechać. Nocują na osiedowych
    uliczkach no bo przecież rano muszą dostarczyć materiały. W PL za takie
    coś ludzie by ich śmiechem zaj. Przefruń sobie.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.