  • 11. Data: 2017-07-09 15:38:28
    Temat: Re: wycinka krzaczorów
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    KIKI pisze tak:

> [...]
    >którą malują wałkiem na czarno. Co rano gościu ze szmatką obchodzi płot
    >i ściera ew błoto. Drzwi na mechaniczny zamek szyfrowy.

    >Na to idą wielkie reklamy rozmarzone pary, garnitury ceo, biznesłumey
    >co tu będzie i za ile np mieszkania takie i takie 50m2 już od 350 tys.

    >Mają bardzo dużą swobodę zamykania ulic i przystanków autobusowych.
    >Tirom z rurami, prętami wolno wszędzie wjechać. Nocują na osiedowych
    >uliczkach no bo przecież rano muszą dostarczyć materiały. W PL za takie
    >coś ludzie by ich śmiechem zaj. Przefruń sobie.

    Nie przekonuj, dla kikiego kazdy obcy to wrog.

  • 12. Data: 2017-07-09 17:21:19
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.07.2017 13:52, Ghost wrote:

    > Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Byłeś po gandzię czy dopalacze?

    Szukałem Ciebie:-)

    http://theync.com/wtf-man-with-pussy.htm

  • 13. Data: 2017-07-09 20:04:20
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    On 09.07.2017 13:52, Ghost wrote:

    > Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Szukałem Ciebie:-)

    Ty jednak kretyn większy od adasia jesteś, szukałeś mnie tam, gdzie mnie
    nigdy nie było.

    >http://theync.com/wtf-man-with-pussy.htm

    Niezły podpis.

  • 14. Data: 2017-07-09 21:12:38
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.07.2017 20:04, Ghost wrote:

    > Ty jednak kretyn większy od adasia jesteś, szukałeś mnie tam, gdzie mnie
    > nigdy nie było.

    > Niezły podpis.

    Nie wypieraj się :-)
    Powiedz lepiej w jakiej toalecie to nakręciłeś? Męskiej, damskiej czy
    tej trzeciej ? :-)

  • 15. Data: 2017-07-09 21:19:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Nie wypieraj się :-)
    >Powiedz lepiej w jakiej toalecie to nakręciłeś? Męskiej, damskiej czy
    >tej trzeciej ? :-)

    Byłem najebany, nie pamiętam, w której pozowałeś*

    *no dooobra podejmę wyzwanie twoim poziomie poczucia humoru, możesz zacząć
    merdać ogonem

  • 16. Data: 2017-07-09 21:33:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 lipca 2017 21:12:43 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Nie wypieraj się :-)
    > Powiedz lepiej w jakiej toalecie to nakręciłeś? Męskiej, damskiej czy
    > tej trzeciej ? :-)
    Kiki daj spokój
    To pacjent psychiatryka i na przepustkach się uaktywnia.

  • 17. Data: 2017-07-09 22:15:44
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.07.2017 21:33, Kris wrote:

    > Kiki daj spokój

    Hehe ale filmik mocny co?
    Lewacy nam chcą wmówić, że to normalne :-)

  • 18. Data: 2017-07-10 15:37:23
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 09.07.2017 21:33, Kris wrote:

    >Hehe ale filmik mocny co?
    >Lewacy nam chcą wmówić, że to normalne :-)

    A ty jesteś z której kategorii atakujących "lewactwem"? Trzeba być ateista,
    chodzić w kapciach czy po prostu wystarczy się z tobą w jakimkolwiek temacie
    nie zgadzać?