  • 1. Data: 2017-07-11 12:09:48
    Temat: Wentylator łazienkowy
    Od: b...@g...com

    Muszę zamontować wentylację w łazience, w której nie przewidziano kabelka do
    włącznika. W ofertach wentylatorów widzę takie z czujnikiem wilgotności. Orientuje
    się ktoś czy to sensownie działa? Otwór mam nad samym prysznicem i właściwie tylko
    dla tego prysznica miałby działać.
    Dzięki
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2017-07-11 12:58:14
    Temat: Re: Wentylator łazienkowy
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 11.07.2017 o 12:09, b...@g...com pisze:
> [...]
    się ktoś czy to sensownie działa? Otwór mam nad samym prysznicem i właściwie tylko

    Mam wentylator z czujnikiem wilgotności. Sam czujnik jest zamontowany
    obok wentylatora na ścianie (kupiony był oddzielnie). Działa to tak
    sobie, zależy od temperatury. W zimie, jak jest chłodno to powiem, że
    się sprawdza i załącza się, jak należy. W lecie, jak jest ciepło to
    trzeba urządzić porządną parówkę, żeby wentylator wystartował. Ja sobie
    radzę z tą niedogodnością regulując czujnik wilgotności potencjometrem,
    ale tak się chyba nie da, jak czujnik jest wmontowany w wentylator.
    A co powiesz na taki z wyłącznikiem na sznurek?
    http://sklep-wentylacyjny.pl/pl/p/Vents-100-SV-wylac
    znik-sznurkowy/141
    Jacek

  • 3. Data: 2017-07-11 16:41:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-11 o 12:58, Jacek pisze:
    > (...)
    > A co powiesz na taki z wyłącznikiem na sznurek?
    > http://sklep-wentylacyjny.pl/pl/p/Vents-100-SV-wylac
    znik-sznurkowy/141

    Dobrze byłoby jeszcze mieć z wyłącznikiem czasowym (np. model MVT), lub
    dać model z czujnikiem ruchu i wyłącznikiem czasowym.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2017-07-12 09:42:38
    Od: b...@g...com

    OK, dzięki. Czyli czujnik wilgotności odpada. Sznurek nie przejdzie, bo będę musiał
    co chwilę wchodzić pod prysznic i po kimś wyłączać.

  • 5. Data: 2017-07-12 09:43:27
    Od: b...@g...com

    No i chyba postawię na ten czujnik ruchu. Dzięki.