    From: Z_D <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Prośba o opinię nt materiałów do wykonania domu.
    Date: Thu, 14 Nov 2013 19:21:43 +0000 (UTC)

    W artykule <e...@g...c
    om>
    Adam napisal(a):

> [...]

    to chyba 10cm

    > Dokladnie :) Ja bym tez wiecej niz 10cm nie dal - szkoda wysokosci ;)

    Żeby to jedynie o "szkodowanie" chodziło.
    Tak krawiec kraje,jak mu materii staje :)

    statystycnie tyle sie przyjmuje.
    Ja sie szykuje własnie do układania styropianu dla podłogowego.
    I co mam zrobić, jak to jest tzw."stare" budownictwo (rok budowy 1921)
    i "wysokości" nie mam na zbyciu??
    W jednym miejscu jest jej 13 cm, w innym 18...
    5cm styropianu + 3cm maty + 6 betonu. I tyle.
    Jak miejsca więcej, to i styropianu więcej

    > Wazniejsze jest dokladne ulozenie i zeby polozyc w dwoch warstwach

    styropian

    >na mijanke, zamiast w jednej.

    ;)

    --