  • 11. Data: 2021-08-11 14:59:55
    Temat: Re: Przebudowa instalacji śmierdziuch->PC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Czyli krzyknęli jeszcze więcej niż ci moi.
    > Wychodzi ponad 160 zł netto za godzinę (przy 16h x2 ludzi).
    > Trza się przekwalifikować. :>

    Proponuje od razu na ludków co wyrywaja wtryski i swiece zarowe.
    Jak kilka lat temu wyciagałem to za 2h wzieli 800zł...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 12. Data: 2021-08-12 17:08:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    11 Aug 2021 12:59:55 GMT, Budzik

    > Proponuje od razu na ludków co wyrywaja wtryski i swiece zarowe.
    > Jak kilka lat temu wyciagałem to za 2h wzieli 800zł...

    Nie lubię się babrać w brudzie i smarach. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2021-09-05 14:35:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 7 Aug 2021 12:23:05 +0200, Myjk

    > BTW bonus jak ktoś zganie ile sobie hydraulik (a właściwie
    > dwóch łebków) za taką przebudowę (trochę stali, troche zgrzewów)
    > policzył.

    No dobra, to śpieszę z uzupełnieniem że temat ogarnąłem z ojcem w 3 dni
    (pracując po 5-8h), jeszcze rozkręcając elementy starej instalacji (trzeba
    było grzać, bo nie mogliśmy rozkręcić, więc sporo czasu tylko na tym się
    zeszło) i wykorzystując je ponownie (hydraulicy pewnie by montowali
    wszystko nowe, więc i tu jestem do przodu). Ani jeden element układanki,
    choć w to sami nie wierzyliśmy, nie puścił -- znaczy wycieków brak, czyli
    dobrze poskręcane i dobrze pozgrzewane. ;) Pompa uruchomiona i już wczoraj
    miała okazję zagrzać dom. Wychodzi do 50sC z bufora, zazwyczaj jest 45. To
    wina zbyt małej wężownicy w buforze (tylko 2.2m2). Jak wyleci kopciuch to
    pewnie przepnę na bezpośrednie grzanie. Jednostka zewnętrzna pompy pracuje
    zadziwiająco cicho. No i tyle, bilans to okolice 26 tys. zł całość tj.
    pompa, bufor z wężownicą, przebudowanie kotłowni (oczywiście we własnym
    zakresie), pompki obiegowe i sterowniki pokojowe (dwa, po jednym na
    piętro). Muszę dodać jeszcze jeden zawór zwrotny na pompie obiegowej, bo
    gdzieś nam umknął.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2021-09-05 15:14:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-09-05 o 14:35, Myjk pisze:
> [...]
    > zakresie), pompki obiegowe i sterowniki pokojowe (dwa, po jednym na
    > piętro). Muszę dodać jeszcze jeden zawór zwrotny na pompie obiegowej, bo

    No to gratulacje :)

    --
    Janusz