  • Data: 2010-07-30 11:55:42
    Temat: Re: Przecieka spłuczka
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik s...@p...onet.pl napisał:

    > Jeśli to kompakt to zdejmij dekiel i obserwuj poziom wody.
    > Jeśli jest nadmierny, to znaczy, że zawór nie zamyka się do końca. Wymień go.

    Ja bym najpierw sprawdził czy pływak nie zaczepia (często zawór jest
    niedokładnie przykręcony i ramię pływaka nie chodzi dokładnie w
    płaszczyźnie pionowej), następnie spróbował wkrętem na ramieniu pływaka
    ustalić właściwy poziom w spłuczce a dopiero na końcu, jak to nie pomoże
    - łapał się za wymienianie - i nie zaworu a po prostu jego membrany,
    odkręca się całe ustrojstwo z pływakiem (pływak należy wcześniej odjąć
    wypychając jego oś), wyjmuje stary gumowy krążek i na jego miejsce
    wkłada nowy - można przy okazji wnętrze z kamienia i szlamu oczyścić.
    Potem się składa i powinno być dobrze.
    > Jeśli poziom jest prawidłowy, to przesiąka się przez uszczelkę "tłoka". Spróbuj
    > wymyć. Jak nie pomaga- wymień.

    Na szybko - po wymyciu odwrócić na drugą stronę. Uszczelka fartuchowa
    zanim całkiem zdechnie wytrzymuje kilka kolejnych odwróceń.

    --
    Darek