    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przeniesienie pieca w domku jednorodzinnym
    Date: Wed, 15 Feb 2012 13:20:18 +0100

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    news:jhg4tr$o1u$1@node2.news.atman.pl...

    > u mnie w Bytomiu na pozwolenie, w Katowicach na zgłoszenie, w Sosnowcu na
    > pozwolenie, W Tarnowskich Gorach na zgłoszenie. Co urząd to polityka i
    > interpretacja. Nieważne co mu każą złożyć, zestaw dokumentów i procedury
    > wykonawcze będą praktycznie te same.

    To jest tylko kolejny dowód na to że wybieramy rząd który tworzy pojebane
    prawo i skutkuje to tym że zatrudnieni urzędnicy nie nadążają za nim.
    My-szaraczki mamy to wiedzieć i znac prawo ale urzędnik niekoniecznie.
    Gdyby coś się komuś stało to ciekaw jestem czy choćby jeden urzędaczyna
    beknął za to że przepuścił papier na zgłoszenie a nie na pozwolenie na
    budowę. Założę się że winnym tragedii byłby właściciel budynku bo nie
    dopełnił obowiązku, czyli nie uzyskał pozwolenia na budowę.

    Marek