    From: zbigi <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przepływowy podgrzewacz wody
    Date: Fri, 03 Jan 2014 18:10:07 +0100

    w...@g...com napisał(a):
    > Witam.
    > Czy może ktoś z Państwa doradzić i zaproponować przepływowy podgrzewacz wody.
    > Wymagania:
    >
    > 1) będzie mało używany, nieduża ilość wody, 2-3litry/minutę - przy zlewie
    > kuchennym, na 230V
    > 2) załączanie za pomocą przepływu wodu, grzanie przepływającej wody, bez
    > 'zbiorniczka'
    > 3) wiadomo - możliwie tani, bezawaryjny, wygląd bez znaczenia, bo zamontowany pod
    > zlewem

    O ile dobrze rozumiem zapytanie, to byłem w podobnej sytuacji i szukasz
    chyba czegoś takiego:
    http://allegro.pl/podgrzewacz-wody-dafi-3-7-kw-z-prz
    ylaczem-230-v-i3827595229.html
    Oczywiście to tylko przykład.
    Już, już miałem ci zaoferować swój (już niepotrzebny) ale przypomniałem
    sobie, że zamontowałem go w pracowni ceramicznej mojej kobity - jest
    zadowolona, że ma bieżącą ciepłą wodę wystarczającą do umycia rąk czy
    narzędzi po pracy.
    Z tym, że u mnie nie było tego pokrętła (termostatyczny jakiś zawór czy
    co?). Ja użyłem kupionego w promocji w markecie zestawu z baterią, a po
    zdemontowaniu dokupiłem samą tę czarną przejściówkę i wstawiłem w
    tworzoną instalację pod zlewem.