  • Data: 2017-09-28 23:33:26
    Temat: Re: Przeróbka instalacji miedzianej
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.09.2017 19:48, Tornad wrote:

    > Mysle, ze po tym uwagach czy uzupełnieniach, filmik na swym pieknie niczego
    > nie straci merytorycznie zapewne dużo zyska.

    Też to zauważyłem, bo zanim lutowałem swoje to tych filmików się
    naoglądałem.
    Za słabo nagrzał, nie posmarował wnętrza, cięcie piłą to inna sprawa. Ja
    miałem raz 5/4 i nie miałem obcinaka tak szerokiego więc ciąłem
    brzeszczotem w prowadnicy do cięcia pod kątem prostym, takiej
    drewnianej. Nie było tak źle. Ale gratownik kupiłem taki jak on ma :-)
    Pasty też bym nie chował z powrotem do słoiczka i bym nie nakładał
    palcem tylko pędzelkiem....

    Ja grzeję kolanko aż do wessania cyny, nie tak jak on przerywa i dopiero
    wkłada cynę.

    Jak się zobaczy kilkanaście filmów to można sobie wyrobić zdanie.