  • Data: 2020-05-19 08:49:28
    Temat: Re: Przewód "zwykły" a głosnikowy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-19 o 00:33, collie pisze:

    > Aj-waj, co Ty już w życiu nie robiłeś tu, od czego expierdem
    > już nie byłeś tu, ale jeszcze w kapeli z Kazikiem nie grałeś.
    > Tu. Congratulation! Twoja radość jest większa, niż moja...

    Cóż mam ci odpowiedzieć?

    Ludzie tacy jak ty, którzy są dużo poniżej przeciętnej, których
    największym osiągnięciem życiowym jest uzewnętrznianie swoich frustracji
    na forach, bardzo często się dziwią, że ludzie ponadprzeciętni potrafią
    więcej i mają szersze horyzonty myślowe. Jak widać na twoim przykładzie
    budzi to w nich zawiść i wściekłość. Ale pretensje mogą mieć tylko i
    wyłącznie do siebie. Niestety nikt się nie rodzi z umiejętnością gry na
    instrumentach muzycznych ani znajomością nut.

    Co zaś kapeli to grałem z Kazikiem. Akurat kolega, który grał na gitarze
    basowej i kontrabasie, miał na imię Kazik :)