eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrzydomowa oczyszczalnia - osobny kanal wentylacyjny › Re: Przydomowa oczyszczalnia - osobny kanal wentylacyjny
  • Data: 2016-12-27 21:24:09
    Temat: Re: Przydomowa oczyszczalnia - osobny kanal wentylacyjny
    Od: Janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-04 o 22:30, gobo pisze:
    > Hej,
    > W moim domu bedzie jeden pion kanalizacyjny (akurat uklad pomieszczen
    > jest taki, ze lazienki sa nad soba). Oczywiscie pion konczy sie
    > kominkiem na dachu. Bylem przekonany, ze to wystarczy. Zaczalem jednak
    > czytac instrukcje niektorych oczyszczalni przydomowych i np. Sotralentz
    > wymaga drugiej, osobnej wentylacji wysokiej!
    > Czy spotkaliscie sie z takim rozwiazaniem?
    > Mam dac 20cm styropianu na elewacje, wiec moge rure puscic po scianie,
    > bo srodka kuc nie bede. Pod rure wkleje troche aerozelu, by nie robic
> [...]
    Ja nie mam, ale mam inną oczyszczalnię kompaktową, 3 komory, coś takiego
    http://eko-bio.com.pl/eko-bio/

    zalatuje z oczyszczalni tylko wtedy jak pracuje kompresor ale to 2
    komora która i tak nie ma połączenia powietrznego z 1 więc kanał i tak
    by nic nie dał,zresztą firam takowego nie wymagała.

    --
    Pozdr

    Janusz_k