    From: QbaB <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przydomowa przepompownia ścieków.
    Date: Fri, 30 Jul 2010 05:40:55 -0700 (PDT)

    Ad.1
    Wątpię żeby przepisy to jakoś regulowaly, kanalizacja ma byc po prostu
    zapewn ponizej poziomu przemarzania i tyle, usytuowanie działek i
    domów raczej nie jest brana pod uwagę (bo zaklad wodociągów nie
    obchodzi koszt przyłaczenia a tylko wykonania tego co w drodze)
    Ad.2
    Nie licz na jakiekolwiek dofinansowanie.
    Ad.3
    nie wiem ile kosztuje, ja tez miapeł mieć przepompownie ale udało sie
    bez. Mam mały spadek 0,5-1cm na 1m, teoretycznie to za malo ale
    działa.
    Ad.4
    Ktos musi Ci zrobic projekt i raczej wybierze opcję pierwszą.
    Ad.5
    To zapewne zależy od samej studzienki i pokrywy, osprzet przepompowni
    nie powinien mieć znaczenia.

    Pzdr
    QbaB