  • Data: 2010-07-31 20:48:52
    Temat: Re: Przydomowa przepompownia ścieków.
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Na pewno?
    >
    > [ciach]

    > Ty nie patrz, gdzie jest dół domu, tylko gdzie jest dół kanalizacji w
    > tym domu.
    >
    > [ciach]

    > A po co tak?
    >
    > Zacznij od zmierzenia różnicy poziomów pomiędzy pokrywą studzienki
    > kanalizacyjnej, do której masz się przyłączyć, a dołem swojej instalacji
    > kanalizacyjnej - i staraj się zrobić tak, żeby ten dół był jak najwyżej
    > (czyli np. tuż pod podłogą łazienki).

    A potem się użeraj z zamarzającą kanalizacją albo łamanymi przez
    przemarzający grunt rurami?

    Jak wysoko nie byłby umieszczony najniższy punkt wejściowy do domowej
    instalacji kanalizacyjnej to wyjście z budynku powinno być poniżej
    głębokości przemarzania, może nie tyle ze względu na zamarzanie ścieków
    (zwykle są mniej podatne jak zimna czysta woda) ale na ruchy marznącego
    gruntu.

    --
    Darek